Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلیل رد پیشنهاد 300 میلیون یورویی باشگاه سعودی از سوی رونالدو

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2022
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی منچستریونایتد پیشنهاد 300 میلیون یورویی باشگاه سعودی را رد کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، طی روزهای اخیر شایعات زیادی درخصوص جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد منتشر شده است.
در همین راستا از روز گذشته برخی از رسانه‌های پرتگالی مدعی شدند یک باشگاه سعودی پیشنهاد باورنکردنی 300 میلیون یورویی برای امضای قرارداد با رونالدو داده است.
طبق آخرین گزارش‌های رسیده از عربستان پشت پرده این پیشنهاد نجومی دو شاهزاده سعودی و یک اماراتی قرار دارد که می‌خواهند رونالدو را به لیگ عربستان منتقل کنند.
به گزارش ESPN، رونالدو قرارداد دو ساله پر سودی به ارزش 300 میلیون یورو را که اخیرا توسط یک تیم سعودی پیشنهاد شده بود رد کرده است.
چلسی و اتلتیکو مادرید نیز از جمله متقاضیان بالقوه هستند، اما اریک تن هاگ، سرمربی جدید این تیم، به صراحت اعلام کرده است که رونالدو بخشی از برنامه های او برای فصل آینده است.
سرمربی هالندی شیاطین سرخ در این باره گفت:
"ما در حال برنامه ریزی برای کریستیانو رونالدو برای فصل هستیم و بس. من مشتاقانه منتظر همکاری با او هستم. کریستیانو برای فروش نیست. او در برنامه های ما است و ما با هم موفقیت می خواهیم."
تن هاگ در ادامه گفت:
"او با ما نیست و این به خاطر مسائل شخصی است. قبل از اینکه این موضوع مطرح شود با او صحبت کردم و صحبت خوبی داشتم. این بین من و کریستیانو است. چیزی که می توانم تایید کنم این است که ما یک گفتگوی واقعا خوب با هم داشتیم. بعدش باهاش ​​حرف نزدم."
روز گذشته، ملی پوش پرتگالی تصویری را در اینستاگرام منتشر کرد که در آن با لباس منچستریونایتد در حال تمرین است. با این عکس او نشان داد که از تمرینات دور نیست و برای برگشت به کار؛ آمادگی فوق العاده‌اش را حفظ کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала