کمیسیون اروپا در تحریم‌ها علیه روسیه تغیرات می‌آورد

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش اتحادیه اروپا به برنامه ایران برای غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم
واکنش اتحادیه اروپا به برنامه ایران برای غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2022
عضو شوید
اتحادیه اروپا بخاطر حذف موانع صادرات غلات، تحریم‌ها علیه روسیه را تغیر می‌دهد.
به گزارش اسپوتنیک، رویترز به نقل از منابع گفته است که کمیسیون اروپا پیشنهاد تغییر تحریم‌های علیه روسیه را روز جمعه خواهد کرد تا از خطرات جلوگیری از صادرات مواد غذایی جلوگیری کند.
در این پیام آمده است: "کمیسیون اروپا روز جمعه اقدامات محدودیتی موجود را اصلاح خواهد کرد تا واردات صادارت مواد غذایی متوقف نشود."
این منابع گفتند که انتظار می رود تحریم های موجود اصلاح شود تا اطمینان حاصل شود که آنها بر صادرات مواد غذایی و غلات از روسیه تأثیر نمی گذارد.
ولودیمیر زلنسکی، رئيس جمهوری اوکراین می‌گوید حدود ۲۲ میلیون تن غله در داخل اوکراین مسدود شده است. مقام‌های سازمان ملل، ترکیه و سایر کشورها در تلاش هستند تا بتوانند سیلوها را برای برداشت به موقع محصولات در اوکراین خالی کنند.
اما رئیس جمهور ولادیمیر پوتین در نشست مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ گفت: "در مورد عرضه مواد غذایی اوکراین به بازارهای جهانی، ما دخالتی نداریم. این ما نبودیم که بنادر آنها در دریای سیاه را مین گذاری کردیم. مین ها را جمع آوری کنید و ما امنیت و اسکورت این کشتی های غیرنظامی را تضمین خواهیم کرد. در این موضوع هیچ سوال و مشکلی وجود ندارد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала