Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای عجیب نشریه ایتالیایی؛ رونالدو به یوونتوس پیشنهاد شده است

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Parma - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 21, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts
Soccer Football - Serie A - Juventus v Parma - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 21, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2022
عضو شوید
در حالی‌ که رونالدو در جست‌وجوی تیم جدید است، یک نشریه ایتالیایی مدعی شده که این بازیکن پرتگالی به یوونتوس پیشنهاد شده است.
به گزارش اسپوتنیک، در آخرین روزهای نقل‌وانتقالات تابستان گذشته، کریستیانو رونالدو به دلیل نارضایتی از یوونتوس، راهی انگلیس شد تا بازگشتی پر شور به جمع شیاطین سرخ داشته باشد و دومین دورۀ حضورش را تجربه کند.
با وجود 24 گل و سه پاس گل و درخشش بسیار خوب، رونالدو حالا از شرایط خودش در یونایتد راضی نیست و خواهان جدایی از جمع شیاطین سرخ است. این بازیکن می‌خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند اما یونایتد موفق به کسب سهمیه نشده و مجبور است تا در لیگ اروپا ماجراجویی کند.
کریس که از سوی باشگاه‌هایی چون بایرن، چلسی، پاریسن‌جرمن و چند باشگاه دیگر پاسخ منفی شنیده‌است، برای خروج از یونایتد حتی به یوونتوس از سوی مدیر برنامه‌هایش پیشنهاد شده‌است.
بنابراین طبق گزارش TuttoJuve، خورخه مندس، ایجنت رونالدو، این بازیکن را به چندین باشگاه مطرح ایتالیایی از جمله یوونتوس پیشنهاد کرده‌است.
رونالدو که در تابستان 2018 از رئال مادرید راهی یوونتوس شد، در سه فصل حضور در یوونتوس توانست در 134 بازی 101 گل به ثمر برساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала