بی دفاعی امریکا در برابر راکت های ویژه ای روسیه

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Загрузка баллистической ракеты «Сармат» перед пуском во время испытаний
Загрузка баллистической ракеты «Сармат» перед пуском во время испытаний - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2022
عضو شوید
روسیه راکت های کروزی دارد که می‌توانند از طریق قطب شمال به امریکا یورش ببرند.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه امریکایی Breaking Defense با استناد به گزارش مرکز پژوهش های راهبردی و بین المللی (ایالات متحده امریکا) می نویسد، که ایالات متحده در برابر راکت های ویژه ای روسی بی دفاع است.
Пуск межконтинентальной баллистической ракеты стационарного базирования Сармат с космодрома Плесецк - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2022
بی همتایی راکت "سرمت" بیش‌اَبَرصوت (High-hypersonic) روسی
کارشناسان این خبرگزاری استدلال می کنند، که تهدیدهای راکت های ابرصوت و بیش ابرصوت روسیه در حال حاضر توجه زیادی را به خود جلب کرده است، اگرچه در کوتاه مدت، راکت های کروز متعارف هنوز یکی از خطرات دست کم گرفته شده هستند.
این نشریه می‌گوید: "رویکرد بلندمدت ایالات متحده، که بر دفاع این کشور در برابر راکت های بالستیک قاره‌پیما تمرکز دارد، شکافی را ایجاد کرده است که دشمنان می‌توانند از آن با راکت های کروز کار بگیرند".
به ویژه در گزارش مرکز پژوهش های راهبردی و بین المللی امریکا آمده است، که روسیه دارای راکت های کروز با برد 2500 تا 4500 کیلومتر با قابلیت اصابت به ایالات متحده از قطب شمال و راکت کروز مستقر در دریا با برد 1500-2500 کیلومتر با قابلیت اصابت به اهداف در ساحل شرقی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала