Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دومین خرید آرسنال از سیتی نهایی شد+ عکس

© REUTERS / Gareth CopleyManchester City
Manchester City - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2022
عضو شوید
آرسنال و منچسترسیتی بر سر الکساندر زینچنکو با مبلغی حدود 30 میلیون پوند به توافق شفاهی دست یافته اند و در حال حاضر توپچی‌های با خود بازیکن در حال مذاکره بر سر دستمزد و مدت زمان قرارداد اند.
به گزارش اسپوتنیک، آرسنال، چندی قبل گابریل ژسوس را از منچسترسیتی به خدمت گرفت و این بازیکن برازیلی به جمع توپچی‌ها اضافه شد. این باشگاه حالا خرید دیگری از قهرمان لیگ برتر خواهد داشت و بزودی الکساندر زینچنکو منچستر را به مقصد لندن ترک خواهد کرد.
میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال که در زمان حضورش در منچسترسیتی به عنوان دستیار پپ گواردیولا با زینچنکو سابقه کار دارد، از قابلیت‌های این بازیکن آگاه است و همین موضوع سبب شده تا برای جذب وی اقدام کند.
طبق گزارش فابریزیو رومانو، دو طرف که از چند روز قبل مذاکرات بر سر این بازیکن را آغاز کرده بودند، با مبلغی حدود 30 میلیون پوند به توافق شفاهی دست یافته اند و در حال حاضر توپچی‌های با خود بازیکن در حال مذاکره بر سر دستمزد و مدت زمان قرارداد اند.
آرسنال که در پست دفاع چپ بازیکنانی چون کیران تیرنی و نونو تاوارس را در اختیار دارد، با جذب زینچنکو، می‌خواهد هم رقابت در سمت چپ خط دفاع ایجاد کند و هم از این بازیکن به عنوان وینگ بک سمت چپ و همچنین هافبک دفاعی استفاده کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала