Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره یونایتد: از لیورپول و سیتی متنفرم

© AP PhotoManchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season
Manchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2022
عضو شوید
مارکوس رشفورد، مهاجم منچستریونایتد مورد احساسش نسبت لیورپول و منچسترسیتی، دو رقیب سرسخت شیاطین سرخ صحبت کرده و می‌گوید که از این دو باشگاه متنفر است.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد، یکی از پُرافتخارترین تیم‌های لیگ برتر انگلیس شمرده می‌شود و این تیم رقابت سختی با لیورپول به عنوان رقیب دیرینه و تاریخی و همچنان با منچسترسیتی به دلیل هم‌شهری بودن دارد.
به همین دلیل هواداران یونایتد با این تیم‌ها سر سازش ندارند و بسیاری از آن‌ها از سیتیزن‌ها و سرخ‌ها متنفر اند. برخی بازیکنان یونایتد نیز چنین حسی دارند و حس تنفر شان را از رقیب دیرینۀ یونایتد همگانی کرده‌اند.
در تازه‌ترین مورد، مارکوس رشفورد، ستاره شیاطین سرخ در مورد احساسش نسبت لیورپول و منچسترسیتی، صحبت کرده و می‌گوید که از این دو باشگاه متنفر است.
ملی‌پوش انگلیسی در پاسخ به این پرسش که باشگاه‌هایی که از آن‌ها متنفر است، کدام‌ها اند، بی‌هیچ درنگی گفت:" لیورپول. من لیورپول و سیتی را دوست ندارم. بدیهی است که لیورپول تاریخ دارد، بنابراین کمی تلخ‌تر است، اما با سیتی، واقعاً بی‌هیچ دلیل بزرگی از آن‌ها متنفرم. شما تازه بزرگ می‌شوید و دو تیم منچستر هستند، یکی آبی روشن و دیگری سرخ می پوشد. اما رقابت با لیورپول، احساس بسیار بیشتری دارد."
این بازیکن 24 ساله همچنین اعتراف کرد که بر اساس تجربه شخصی رویارویی با لیورپول در آنفیلد ترسناک است.
او گفت:"هواداران آن‌ها می‌توانند بازی را از شما بگیرند. اولین بازی من در آنفیلد، تقریباً بلافاصله به دلیل خطا اخراج شدم. من بازیکن بدی نیستم، سعی نمی‌کنم عمداً به کسی صدمه بزنم اما در آن بازی جو ورزشگاه مرا وادار به خطا کردن کرد.
راشفورد در حالی در مورد این باشگاه حس تنفر خود را نمایان کرده که دو تیم در سال‌های آخر همه افتخارات را در داخل انگلیس تقسیم کرده‌اند و چیزی برای یونایتد نگذاشته‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала