اروپا باید مشکلات سیاسی و اقتصادی را بخاطر مبارزه با روسیه تحمل کند

© Sputnik / Alexey Vitvitsky  /  مراجعه به بانک تصاویر Верховный представитель Евросоюза по иностранным делам и политике безопасности Жозеп Боррель
Верховный представитель Евросоюза по иностранным делам и политике безопасности Жозеп Боррель - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2022
عضو شوید
جوزپ بورل از اروپا خواست به خاطر مؤثر بودن تحریم ها علیه روسیه "از نظر استراتژیک صبور باشد".
به گزارش اسپوتنیک، جوزپ بورل رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا با اظهاراتی در مقاله خود تحت عنوان "تحریم ها علیه روسیه کارساز است" از مردم اروپا خواست که صبر استراتژیک خود را نشان دهند تا تحریم‌ها علیه روسیه اثربخشی خود را ثابت کند.
Боррель анонсировал обновленный проект оборонной стратегии ЕС - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2021
جوزپ بورل از آماده شدن پیش نویس به روز شده استراتژی دفاعی اتحادیه اروپا خبر داد
بورل در یک پست وبلاگی نوشت: ما به صبر استراتژیک نیاز داریم تا زمانی که روسیه تجاوزات خود را متوقف نکند و اوکراین بتواند حاکمیت کامل خود را بازیابد، تحریم های اعمال شده توسط اتحادیه اروپا و شرکای همفکرش فعلاً شدید به ولادیمیر پوتین و همکارانش ضربه می زند و تأثیر آنها بر اقتصاد روسیه افزایش خواهد یافت.
رئیس دیپلماسی اروپایی همچنین استدلال می کند که موفقیت روسیه در عملیات حفاظت از دونباس به معنی نابودی دموکراسی غربی و "بنیان نظم مبتنی بر قوانین بین المللی" است.
به گفته ویکتور اوربان، صدراعظم هنگری، تحریم های اعمال شده از سوی اتحادیه اروپا علیه روسیه به اوکراین کمکی نمی کند و به حل و فصل اوضاع در این کشور مساعدت نمی نماید و همچنین به کشورهای اروپایی آسیب می رساند.
نسخه چینی گلوبال تایمز خاطرنشان کرد که ایالات متحده از کشورهای اتحادیه اروپا می خواهد تا تحریم های متعددی را علیه روسیه اعمال کنند، در حالی که آنها آسیب کمتری نسبت به شرکای اروپایی متحمل شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала