Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو در لیسبون؛ نه به تمرین یونایتد می‌آید و نه‌پیشنهادی دارد+ ویدیو

© REUTERS / THANASSIS STAVRAKISRonaldo Soccer Football - Euro 2020 - Round of 16 - Belgium v Portugal - La Cartuja Stadium, Seville, Spain - June 27, 2021 Portugal's Cristiano Ronaldo reacts after the match
Ronaldo     Soccer Football - Euro 2020 - Round of 16 - Belgium v Portugal - La Cartuja Stadium, Seville, Spain - June 27, 2021  Portugal's Cristiano Ronaldo reacts after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2022
عضو شوید
فوق ستاره‌ی پرتگالی در شرایط نامشخصی به سر می‌برد.
به گزارش اسپوتنیک، مدتی پیش کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد درخواست خروج داد و از آن زمان تا کنون هیچ تیمی خواستار جذب این بازیکن نشده است.
تیم‌های بایرن مونیخ و چلسی به این بازیکن زیاد لینک شده‌اند اما هر کدام به نحوی خرید مهاجم کهنه‌کار را رد کرده‌اند.
با این حال به تازگی ویدویی از رونالدو منتشر شده که وی را در بالکن خانه اش در لیسبون نشان میدهد. گفته میشود کریستیانو در لیسبون به سر می‌برد و در کشورش در حال حل مشکلات شخصی و خانوادگی که قبلاً عنوان شده می‌باشد.
مشخص نیست تا چه اندازه غیبت رونالدو در تمرینات و اردوی پیش فصل یونایتد بخاطر مشکلات شخصی واقعیت داشته باشد، ولی امکان دارد که این بازیکن نخواهد دوباره با شیاطین سرخ تمرین کند.
این در حالی است که فعلاً تیمی برای جذب وی اقدام نکرده و در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن رونالدو باید تیمی را به خود مجذوب کند تا در فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала