Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چشم دیپای به حضور در ترکیب اصلی ژاوی اما دست رد هالندی به تاتنهام+ عکس

© REUTERS / Attila KisbenedekМемфис Депай и рефери на Euro 2020
Мемфис Депай и рефери на Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2022
عضو شوید
ممفیس دیپای ستاره هالندی باشگاه هالند هیچ علاقه‌ای برای پیوستن به تاتنهام در لیگ برتر ندارد.
به گزارش اسپوتنیک؛ رسانه‌ای اسپورت (h/t Express) مدعی شده که ممفیس دیپای به تیم فوتبال تاتنهام لینک داده شده اما او علاقه‌ای برای پیوستن به این تیم لندنی ندارد.
این بازیکن 28 ساله تابستان گذشته به بارسلونا پیوست و در 37 بازی به میدان رفت و 13 گل زد اما در پایان فصل ژاوی سرمربی بارسا گزینه‌های دیگری را نسبت به دیپای ترجیح داد و به نظر می‌رسد حالا باشگاه آماده جدایی از این بازیکن است.
در حالی‌که تنها یک سال از قرارداد دیپای باقی‌ست ولی زمان این بازیکن در نیوکمپ نامطمئن به نظر می‌رسد. هم آرسنال و هم اسپرز برای جذب این بازیکن در تابستان امسال ابراز علاقه کرده‌اند.
دیپای می‌خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و این امر رقبای تیم لندنی را از رقابت حذف می‌کند و به نظر می‌رسید که این بازیکن 28 ساله با ادعای این‌که می‌خواهد "عناوین مهم" را به دست آورد، به سمت تاتنهام برود.
در حالی‌که دیپای با 17 میلیون پوند در دسترس است اما می‌خواهد که برای جایگاه‌اش در تیم کاتالان بجنگد ولی حضور در تیم اصلی تضمینی نیست زیرا بارسلونا به اضافه کردن ستاره در خط حمله چشم دوخته است.
با گزینه‌های هجومی در اختیار آنتونیو کونته، انتقال دیپای چیزی نیست که باشگاه باید نگران آن باشد. لندنی‌ها دو تا از بهترین مُهاجمان جهان به نام‌های هری کین و سون هیونگ مین را در اختیار دارند که می‌توانند بیش از 20 گل در هر فصل به ثمر برسانند.
موارد اضافه شده به تیم قبلاً با کیفیت بوده است. دژان کولوسفسکی قبلاً نشان داده که چه توانایی‌هایی دارد. ملی پوش سویدنی شروعی انفجاری داشته است. این بازیکن 22 ساله بازی در خط دفاع راست را ارائه کرده است.
این باشگاه نیز در تابستان امسال از زمین خارج شده و بازیکنان بیشتری به تیم اضافه کرده، از جمله ایوان پریشیچ یک وینگر باتجربه است که به صورت رایگان قرارداد بسته است. بازیکن کروات در دوران طولانی خود عناوین زیادی کسب کرده است.
تاتنهام ریچارلیسون مهاجم اورتون را هدف قرار داد و در تابستان امسال با موفقیت این بازیکن برزیلی را به خدمت گرفت. این بازیکن 25 ساله تجربه بازی در لیگ برتر را دارد. او در فصل گذشته با زدن 10 گل به تافی‌ها کمک کرد تا از سقوط دور نشوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала