Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترکیب رویایی بارسلونا پس از جذب لواندوفسکی+ عکس

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر نیوکمپ
نیوکمپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.07.2022
عضو شوید
سرمربی بارسلونا برای فصل جدید ستاره‌های بزرگی را در اختیار خواهد داشت که هر کدام قابلیت درخشش در دیدارهای بزرگ را دارند.
به گزارش اسپوتنیک، دومین فصل حضور ژاوی هرناندز روی نیمکت سرمربیگری تیم فوتبال بارسلونا می‌تواند به یک فصل رویایی برای هواداران این تیم تبدیل شود.
چند اقدام اقتصادی از جمله قرارداد با "اسپوتیفای"، تغییرات گسترده‌ای در ترکیب بارسلونا صورت گرفت. تاکنون 6 بازیکن از جمع نفرات فصل گذشته جدا شده‌اند که هیچ از آنها بازیکن فیکس نبودند.
آداما ترائوره و لوک دی‌یونگ که بیشتر روی نیمکت می‌نشستند، با پایان قرارداد قرضی به وولوز و سویا بازگشتند و دنی آلوز نیز که نیم فصل دوم اضافه شد، از جمع آبی و اناری پوشان جدا شد. دیگر نفرات جدا شده فران جوتگلا، رِی ماناج و فرانسیسکو ترینکائو بودند.
اسامی این نفرات جدا شده نشان می‌دهد که ترکیب اصلی بارسلونا دست‌خوش تغییر و تحول نمی‌شود، بلکه با جذب نفرات جدیدی، قدرتمند نیز خواهد شد.
فرانک کسیه، آندرس کریستیانسن با قراردادی آزاد، رافینیا با 58 میلیون یورو و روبرت لوانفدوسکی با 45 میلیون یورو وارد بارسلونا شده‌اند؛ نفراتی که هر کدام برای قدرتمند کردن یک تیم کفایت می‌کنند.
آخرین بازیکن جذب شده، لواندوفسکی بود که سرانجام توانست رضابت بایرن مونیخ برای جدایی‌اش را بگیرد و قرارداد 3 ساله‌ای را با بارسلونا منعقد کند.
حضور لواندوفسکی قطعاً باعث قدرتمندتر شدن ترکیب بارسلونا می‌شود. بر همین اساس روزنامه AS چاپ اسپانیا ترکیبی از بهترین‌های بارسلونا برای فصل جدید را انتخاب کرده است.
در این ترکیب مارک آندره تراشتگن همچنان سنگربان اصلی است، جوردی آلبا، آندرس کریستیانسن، اریک گارسیا و رونالدو آرائوخو مدافعان هستند، بوستکس و پدری در خط میانه قرار دارند، عثمان دمبله و رافینیا به عنوان وینگر به میدان می‌روند، آنسو فاتی پشت سر مهاجم قرار گرفته و لواندوفسکی نیز مهاجم تیم خواهد بود.
باید اشاره کرد که روی نیمکت نفراتی همچون نتو، جرارد پیکه، سرجینیو دست، سرخی روبرتو، اسکار مینگزا، نیکو گونزالس، گاوی، فرانک کسیه، فرانکی دی‌یونگ، ممفیس دپای، فران تورس و پیر امریک اوبامیانگ حضور دارند و دست ژاوی برای تغییرات در جریان بازی را باز نگه می‌دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала