Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جواب منفی رائول به سه باشگاه اروپایی برای ماندن در کاستیا+ عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر رائول
رائول - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.07.2022
عضو شوید
رائول گونزالس اسطوره رئال مادرید سه پیشنهاد اروپایی را رد کرد تا در تیم دوم رئال مادرید بماند.
به گزارش اسپوتنیک؛ رائول گونزالس اسطوره رئال مادرید نه تنها در این تیم بلکه در بیرون از اسپانیا نیز به شدت طرفدار دارد و الماس با ارزش است.
کار او از زمان آغاز با کاستیا به عنوان مربی؛ ضمن متقاعد کردن سران باشگاه حتی سبب شده تا سایر تیم‌های اروپایی هم شرایط او را زیر نظر داشته باشند.
باشگاه اسپانیول جدیدترین تیمی‌ست که با رائول تماس گرفته اما اسطوره جواب منفی داده است: تشکر به خاطری‌که با این یک "نه" محترمانه؛ به اولویت‌اش که رئال مادرید است ارج گذاری کرد.
با همین ذهنیت و اعتقاد بود که او چهارمین فصل خود را به عنوان سرمربی کاستیا در روز دوشنبه، روز تست‌های پزشکی این تیم آغاز کرد.
ماه‌ها پیش، قبل از انتصاب دیگو مارتینز اسپانیول تلاش کرد تا رائول را متقاعد کند که به پروژه جدیدی بپیوندد که آنها در حال آماده سازی برای ساختن پایه‌هایی هستند که آینده‌تی محکم را تضمین می‌کند.
رائول از ایده‌های ارائه شده خوشحال شد، اما دوباره ترجیح داد در والدبباس بماند.
در زمستان، همانطور که مارکا مدعی شد؛ لیدز یونایتد انگلیس هم او را به جای مارسلو بیلسا انتخاب کرد. این ویکتور اورتا بود که نقش اصلی را بر عهده گرفت تا بازیکن سابق اسپانیایی را وسوسه کند، اما حتی حضور او در آن موقعیت کافی نبود.
این مدیر ورزشی مشهور همان حسی را تجربه کرد که آینتراخت فرانکفورت در تابستان گذشته تجربه کرد، زمانی‌که آنها به شدت روی رائول شرط بندی کردند که بار دیگر از انتقال خودداری نمود.
سرمربی کاستیا عجله‌ای برای برداشتن گام بعدی در دوران حرفه‌ای خود ندارد. او روی بازیکنان جوان کاستیا تمرکز دارد و حرفه‌ای بودن و دانش خود را با ساختاری جامع در ذهن بقیه اعضای تیم به کار می‌گیرد.
به گفته کارکنانش؛ علاقه‌ی او به رئال مادرید زنان نیز گسترش می‌یابد، جایی که آنها همچنین از رشد، تمایل به بهبود و درک و آگاهی از فرآیندهای تمرینی قدردانی می‌کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала