حمله اوکراین به نیروگاه برق آبی کاخوفکا

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Чемальская гидроэлектростанция в Республике Алтай
Чемальская гидроэлектростанция в Республике Алтай - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.07.2022
عضو شوید
اوکراین پس از خروج هیئت از کرینکو به نیروگاه برق آبی کاخوفکا حمله کرد.
به گزارش اسپوتنیک، حمله اوکراین به نیروگاه برق آبی کاخوفکا زمانی آغاز شد که هیئت اوکراین کرینکو را ترک کردند.
یک منبع به این خبرگزاری گفت که حمله اوکراین به نیروگاه برق آبی کاخوفسکایا پس از خروج هیئتی به رهبری سرگئی کرینکو معاون اول رئیس جمهور صورت گرفت.
منبع آژانس از میان کسانی که کرینکو را همراهی کردند، گفت: "نیروگاه برق آبی پس از خروج ما گلوله باران شد. ما در امنیت هستیم، همه چیز خوب است."
عصر دوشنبه، نیروهای اوکراینی منطقه نیروگاه برق آبی در نوا کاخوفکا را گلوله باران کردند که در نتیجه خط لوله گاز آسیب دید، اما عناصر مهم زیرساخت جان سالم به در بردند و تامین برق متوقف نشد.
نیروهای اوکراینی اخیراً گلوله باران یک بخش مسکونی در منطقه خرسون را تشدید کرده اند. شهر نوایا کاخوفکا بیشترین آسیب را دید که در آن انبارهای نمک نمک بر اثر اصابت موشک های آمریکایی HIMARS منفجر شد، ساختمان های مسکونی و یک بازار تخریب شد، همچنین یک بیمارستان آسیب دید و تعدادی هم کشته و زخمی شدند.
برعلاوه در جریان این عملیات ویژه، ارتش روسیه کنترل منطقه خرسون و بخش آزوف در منطقه زاپوروژیه را به دست گرفت. ادارات در مناطق تشکیل شده است، پخش شبکه های تلویزیونی و ایستگاه های رادیویی روسیه آغاز شده است و روابط تجاری با کریمه در حال بازسازی است. این مناطق برنامه هایی را برای تبدیل شدن به تابعیت روسیه اعلام کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала