Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

"رئیس رئال" جذب "لوا" را به "بارسلونا" تبریک گفت

© AFP 2023 / GABRIEL BOUYSفلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید Real Madrid Başkanı Florentino Perez
فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید  Real Madrid Başkanı Florentino Perez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.07.2022
عضو شوید
فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، جذب روبرت لواندوفسکی را به بارسلونا که با دشواری‌های فراوانی انجام شد، تبریک گفت.
به گزارش اسپوتنیک، جذب روبرت لواندوفسکی توسط بارسلونا از بایرن مونیخ، یکی از بهترین انتقال‌های این پنجره نقل‌وانتقالات تا اینجای کار بوده است. جذب این بازیکن کار آسانی نبود و کاتالان‌ها مجبور بودند چندین مانع را پشت سر بگذارند و در نهایت وی را با قراردادی به ارزش 50 میلیون یورو با برخی بندهای اضافی از غول های آلمانی به خدمت بگیرند.
کاپیتان تیم ملی فوتبال لهستان قراردادی 4 ساله با دستمزد حدود 9 میلیون یورو در سال منعقد کرده است. با این حال، ادعا شده است که دستمزد وی ممکن است در دو فصل پایانی قراردادش کاهش یابد.
به نظر می‌رسد انتقال لواندوفسکی به نیوکمپ با واکنش مثبت رقیب سرسخت بارسلونا، رئال مادرید نیز مواجه شده است و همان‌طور که جرارد رومرو گزارش داده است؛ فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید به مدیران بلوگرانا جذب این ستاره بزرگ را تبریک گفته است.
پرز از قدرت دوباره بارسلونا استقبال کرده و امیدوار است در فصل جدید رقابت شدید شکل گیرد و دو تیم برای دست یافتن به عنوان قهرمانی لالیگا و جام حذفی دوشادوش هم حرکت کنند. در سوی دیگر رقابت بین لواندوفسکی و کریم بنزما، که مسلماً دو تا از بهترین مهاجمان حال حاضر جهان هستند، برای هواداران دو تیم رئال و بارسا جذاب خواهد بود و همانند دورۀ حضور مسی و رونالدو جذابیت ایجاد خواهد کرد که به سود هر دو باشگاه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала