Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کار بارسا سخت شد؛ تمایل دوبارۀ چلسی به جذب ستاره سویا+ عکس

© AFP 2023 / Lukas SchulzeГолландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия
Голландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.07.2022
عضو شوید
گزارش‌ها از می‌رساند که چلسی به جذب ژول کونده دوباره علاقه‌مند شده و با بارسا در راه جذب این مدافع رقابت خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، چلسی برای مدت طولانی خواهان جذب ژول کونده مدافع فرانسوی سویا بود و در پنجره‌ی نقل‌وانتقالات زمستانی تلاش کرد تا او را آبی پوش کند اما با توجه به دشواری‌ها از انجام این معاملهصرف نظر کرد.
این تیم در پایان فصل گذشته دوباره به جذب کونده علاقه نشان داد اما توخل از مدیران باشگاه خواست تا برای جذب ناتان آکه و پرسنل کیمپمبه اقدام کنند و از جذب مدافع سویا منصرف شوند.
بارسا دیگر مشتری کونده بود و این تیم پس از انصراف آبی‌ها از جذب این بازیکن اقدامات برای به خدمت گرفتن وی را آغاز کردند و به نظر می‌رسید که پس از فعال شدن اهرم اقتصادی دوم وی را به نیوکمپ بیاورند.
با این حال، فابریزیو رومانو، خبرنگار مطرح اسکای ایتالیا و کارشناس حوزه نقل‌وانتقالات، در یک رشته توییت مدعی شده که چلسی به کورس رقابت برای به خدمت گرفتن کونده بازگشته و بارسلونا باید روند جذب مدافع فرانسوی را شدت ببخشد.
کونده در تابستان 2019 به سویا پیوست و از آن زمان به یکی از بهترین مدافعان میانی جوان فوتبال اروپا تبدیل شده است. او همکاری باورنکردنی با دیگو کارلوس در سانچز پیزخوان ایجاد کرده بود اما زوج برازیلی وی تابستان امسال به استون ویلا رفت و حالا کونده نیز به دنبال جدایی است و تیم‌های زیادی از جمله بارسلونا، چلسی و پاریسن‌جرمن به دنبال او هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала