کرملین: عملیات نظامی ویژه در اوکراین چارچوب زمانی مشخصی ندارد

© Fotolia / yulenochekkکاخ کرملین مسکو
کاخ کرملین مسکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.07.2022
عضو شوید
دبیر مطبقوعاتی کرملین می‌گوید که عملیات ویژه روسیه بی تردید زمانی به پایان می رسد که تمام اهداف آن محقق شود، هیچ چارچوب زمانی مشخصی وجود ندارد.
به گزارش اسپوتنیک،دیمیتری پسکوف،سخنگوی کاخ کرملین اظهار داشت که عملیات ویژه روسیه بی تردید زمانی به پایان می رسد که تمام اهداف آن محقق شود، هیچ چارچوب زمانی مشخصی وجود ندارد.

پسکوف در گفتگو با صدا و سیمای دولتی ایران که بخشی از آن توسط شبکه تلویزیونی "راسیا 24" پخش شد، گفت: "ما هیچ شکی نداریم که عملیات ویژه نظامی پس از دستیابی به اهداف آن به پایان خواهد رسید. هیچ چارچوب زمانی مشخصی وجود ندارد، نکته اصلی اثربخشی این عملیات است."

وی یادآور شد که پوتین بارها بر این واقعیت تاکید کرده است که نیروهای مسلح روسیه دستور روشنی از فرماندهی کل قوا دارند تا از آسیب به زیرساخت‌های غیرنظامی و تلفات غیرنظامی اجتناب کنند.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه افزود: " بنابراین، نیروهای مسلح با دقت بسیار کار می‌کنند و از سلاح‌های با دقت بالا استفاده می‌کنند تا احتمال هرگونه حمله به زیرساخت های غیرنظامی را حذف کنند که متأسفانه در مورد طرف اوکراینی نمی‌توان این را گفت."
گفتنی است در 24 فبروری، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در یک سخنرانی تلویزیونی، آغاز عملیات نظامی ویژه برای دفاع از جمهوری های دونباس را که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته شده بود، اعلام کرد.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала