سوئیس دیگر مجروحین اوکراین را نمی پذیرد

© Photo / Ricardo Gomez Angel /UnsplashВид на порт в Цюрихе, Швейцария
Вид на порт в Цюрихе, Швейцария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.07.2022
عضو شوید
وزارت خارجه سوئیس اطلاعات مربوط به امتناع این کشور از تداوی مجروحین اوکراینی را توضیح داد.
به گزارش اسپوتنیک، سوئیس مطابق با تعهدات بشردوستانه خود کمک های بهتر و ضروری را ارائه می کند و به دلیل قانون بی طرفی هنگام پذیرش سربازان مجروح موانع وجود دارد.
پیش از این، روزنامه Tages-Anzeiger گزارش داد که مقامات سوئیس از پذیرش سربازان و غیرنظامیان مجروح از اوکراین برای معالجه خودداری کرده اند.
Слитки золота  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2022
مسکو امیدوار است که سوئیس عرضه طلا از روسیه را ممنوع نکند
پس از مشخص شدن درخواست ناتو، ادارات مسئول از جمله فدرال متوجه شدند که آیا سوئیس می تواند در این مورد نیز مریضان را بپذیرد یا خیر. این کار به صورت فوری انجام شد. این وزارت گفت: علاوه بر هماهنگی داخلی از سوی خدمات هماهنگ کننده طبی، وزارت امور خارجه و وزارت داخله فدرال، توضیحات تکمیلی داده شد.
وزارت امور خارجه تاکید کرد که سوئیس، به عنوان یک قاعده، کمک های بهتر و مؤثرتری را مطابق با تعهدات بشردوستانه خود در محل نسبت به زمانی که مریضان مستقیماً در شفاخانه بستر می شوند، ارائه می دهد. علاوه بر این، به دلیل قانون بی طرفی هنگام پذیرش سربازان مجروح، موانعی وجود دارد - به سختی می توان غیرنظامیان را از مریضان نظامی تشخیص داد.
Набережная реки Рейн в Базеле, Швейцария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2022
سوئیس از فروپاشی احتمالی اتحادیه اروپا به دلیل تحریم های ضد روسیه هشدار داد
به گزارش Tages-Anzeiger، سوئیس درخواست مربوطه را از مرکز هماهنگی واکنش به بلایای اروپا آتلانتیک (ساختار ناتو) دریافت کرد، اما مقامات این کشور به دلیل موضع بی طرفی آن را رد کردند.
طبق یکی از کنوانسیون های ژینو و لاهه، کشورهای بی طرف باید تضمین کنند که پس از بهبودی، اردو در خصومت های بعدی شرکت نخواهد کرد. در غیر این صورت، ممکن است وضعیت یک کشور بی طرف را نقض کند.
در 20 اپریل، یوگنی ایوانف، معاون وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه، بی طرفی سوئیس را فقط در قالب کلمات خواند. وی توضیح داد که علیرغم بی طرفی این کشور که حتی در زمان جنگ جهانی دوم نیز وجود داشت، سوئیس به تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه پیوست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала