Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوارز در تیررس یک باشگاه اماراتی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر سوارز بازیکن باشگاه بارسلونا
سوارز بازیکن باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.07.2022
عضو شوید
یک تیم اماراتی به دنبال جذب مهاجم اروگوئه‌ای پیشین اتلتیکو مادرید است.
به گزارش اسپوتنیک، رسانه اماراتی "کرة الامارات" اعلام کرد که یک تیم از این کشور به دنبال جذب "لوییز سوارز" اروگوئه‌ای مهاجم اسبق بارسلونا و اتلتیکو مادرید است.
هنوز نام باشگاهی که به دنبال جذب سوارز است فاش نشده است البته بسیار بعید است که سوارز راهی خاورمیانه شود چرا که او پیشنهادهایی از لیگ برازیل و آرجنتین را هم رد کرده است چرا که می‌خواهد به حضورش در فوتبال اروپا ادامه دهد.
تنها در صورتی این بازیکن می‌تواند جذب این تیم شود که پیشنهاد وسوسه انگیز این تیم عربی نظر سوارز را تغییر دهد. سوارز 35 ساله سابقه بازی در تیم‌های اتلتیکو مادرید، بارسلونا، لیورپول وآژاکس را در کارنامه دارد.
این بازیکن اروگوئه‌ای، پیشنهادات از آمریکا و برخی باشگاه‌های آسیایی دارد اما ترجیح می‌دهد تا در اروپا بماند و به حفظ آمادگی بدنی، در جام جهانی برای اروگوئه بازی کند.
این بازیکن که اخیراً با فیورنتینا لینک شده بود و انتقال به این باشگاه ایتالیایی انجام نشد، حالا مورد توجه تیم ایتالیایی دیگر قرار گرفته است.
طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت، تیم مونزا که به تازگی به سری‌آ راه‌یافته و مالک آن سیلویو برلوسکونی مالک سابق آث میلان است، خواهان جذب سوارز شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала