Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سورپرایز بزرگ این فصل فوتبال ایتالیا؛ دیبالا در پرواز خاص به پرتگال رسید+ ویدیو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دیبالا
دیبالا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.07.2022
عضو شوید
ستاره آرجنتینی سابق یوونتوس برای انتقال به باشگاه رم وارد وارد کشور پرتگال، محل اردوی این تیم شد.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد پائولو دیبالا، ستاره آرجنتینی با یوونتوس در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و دو طرف تصمیم گرفتند به همکاری با یکدیگر پایان دهند. به این ترتیب، او به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شد.
در تازه ترین مورد، خبرگزاری "اسکای ایتالیا" گزارش داد که دیبالا دقایقی پیش همراه با تیاگو پینتو و دن فریدکین به پرتگال، محل تمرینات پیش فصل رم رسید.
هواپیمای شخصی مالک رم، صبح امروز از پایتخت ایتالیا راهی تورین شد و پس از سوار کردن دیبالا به سمت پرتگال پرواز کرد. طبق گزارش فابیو رومانو، قرارداد او با این باشگاه ایتالیایی تا سال 2025 خواهد بود.
با پیوستن دیبالا به جمع شاگردان آقای خاص، این بزرگ‌‌ترین خرید باشگاه رم در سال های اخیر محسوب می شود. این در فصل گذشته با هدایت ژوزه مورینیو موفق به فتح لیگ کنفرانس اروپا شد.
اکنون و با پیوستن با جذب ستارۀ مثل پائولو دیبالا، آنها فصل بعد برای اهداف بزرگ و بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا تلاش خواهند کرد.
دیبالا بحث پیوستنش به اینتر به شدت مطرح بود، اما به دلیل تعلل این مهاجم آرجنتینی و مدیر برنامه‌هایش و نپذیرفتن پیشنهاد اولیه این باشگاه ایتالیایی، موضوع پیوستنش به نراتزوری به دلیل جای خالی نبودن در ترکیب اینتر در نهایت منتفی شد.
دیبالا در 293 بازی که برای بانوی پیر به میدان رفت، آمار 115 گل زده و 48 پاس گل را از خود بر جای گذاشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала