نماینده پارلمان آلمان: ارسال تسلیحات به اوکراین خطر جنگ جهانی سوم را افزایش می‌دهد

© Sputnikپس از روسیه، این‌بار آلمان در تلاش برگزاری نشست بین‌الافغانی است
پس از روسیه، این‌بار آلمان در تلاش برگزاری نشست بین‌الافغانی است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.07.2022
عضو شوید
یک قانونگذار آلمانی هشدار داد که غرب با ارسال تسلیحات به اوکراین، خطر وقوع جنگ جهانی سوم را افزایش می‌دهد.
به گزارش اسپوتنیک، سویم داگدالن، نماینده حزب چپ پارلمان آلمان امروز در مصاحبه‌ با "گلوبال تایمز" گفت: "ارسال زیاد تسلیحات سنگین به اوکراین و همچنین آموزش پرسنل خدماتی اوکراینی، خطر وقوع جنگ جهانی سوم را افزایش می‌دهد."
به گفته او، دو سوم از جمعیت آلمان نسبت به این موضوع ابراز نگرانی کرده‌اند.
این سیاستمدار آلمانی در ادامه گفت: انگلیس و امریکا به یک جنگ نیابتی و فرسایشی دست زده‌اند. هدف آن‌ها تضعیف روسیه در بلندمدت است و برای دستیابی به چنین هدفی، غرب مایل است تا ده‌ها هزار مرگ و رنج بی‌حد و حصر و همچنین نابودی اوکراین را بپذیرد.
به گفته وی، سیاست تنش زدایی که زمانی توسط صدراعظم سابق آلمان ویلی برانت دنبال می شد، می تواند در این شرایط نمونه باشد. داگدلن خاطرنشان کرد که اکنون یک موازنه مسالمت آمیز منافع تنها راه خروج از "مارپیچ تنش" است.
وی افزود: هر چقدر درگیری در اوکراین ادامه یابد، پیامدها جهانی بدتری به همراه خواهد داشت.
داگدالن همچنین گفت: ما به تلاش‌های جدی و دیپلماتیک برای رسیدن به راهکار مذاکره نیاز داریم. تمدید جنگ اقتصادی به این معنی است که ما در حال حاضر به دنبال خودکشی اقتصادی هستیم که توسط دولت آلمان از طریق تحریم های روسیه انجام شده است.
داگدالن گفت: جنگ اقتصادی با روسیه کل مدل رفاه آلمان را به خطر می اندازد. تحریم های غرب به جنگ پایان نداده است. در عوض آنها مانند یک بومرنگ عمل می‌کنند. آنها به ما، مردم و صنعت آلمان ضربه می زنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала