Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بی‌خبری سرمربی یونایتد از زمان بازگشت رونالدو به تمرینات

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر تن هاگ
تن هاگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2022
عضو شوید
اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد، علیرغم تمایلش برای حفظ رونالدو اضافه کرد که مطمئن نیست ستاره پرتگالی چه زمانی به تمرینات بر می‌گردد.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتگالی منچستریونایتد، دو هفته پیش درخواست کرد که باشگاه را ترک کند زیرا می خواهد برای تیمی که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد، بازی کند.
با این حال منچستریونایتد مخالف جدایی رونالدو است و مدیران این باشگاه گفته اند که به ستاره پرتگالی اجازه جدایی نخواهند داد. اریک تن هاگ سرمربی شیاطین سرخ نیز بر موضع باشگاه تأکید دارد و می‌گوید که خروج رونالدو را تسهیل نخواهد کرد.
او به خبرنگاران گفت:" کریستیانو رونالدو فروشی نیست. من برای فصل آینده با او برنامه ریزی کرده‌ام و مشتاقانه منتظر همکاری با او هستم. علاوه بر این، باشگاه گزینه‌ای برای تمدید قرارداد او برای یک فصل دیگر نیز دارد."
تن هاگ علیرغم تمایلش برای حفظ رونالدو اضافه کرد که مطمئن نیست ستاره پرتگالی چه زمانی به تمرینات بر می‌گردد.
رونالدو رسماً به دلیل یک مسئله خانوادگی در تور یونایتد به تایلند و استرالیا شرکت نکرده است و مربی در مورد تاریخ بازگشتش گفت: "همه چیز یکسان است، چیز جدیدی نیست."
رونالدو تا ماه جون 2023 با یونایتد قرارداد دارد و براساس آن مجبور است تا به تمرینات شیاطین سرخ برگردد و تا پایان قراردادش در اولدترافورد بماند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала