Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش مداوم بارسا برای جذب کاپیتان چلسی

© REUTERS / Hannah McKayПравый защитник "Манчестер Юнайтед" Эрон Уан-Биссака и капитан "Челси" Сесар Аспиликуэта на матче между командами "Челси" и "Манчестер Юнайтед" на стадионе "Стэмфрод Бридж" в Лондоне
Правый защитник Манчестер Юнайтед Эрон Уан-Биссака и капитан Челси Сесар Аспиликуэта на матче между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2022
عضو شوید
بارسلونا دور جدید مذاکرات با چلسی را آغاز کرده و تلاش دارد تا هر چه زودتر آبی‌های لندن را قانع کند و سزار آزپلیکوئیتا را به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، سزار آزپلیکوئیتا، مدافع و کاپیتان باشگاه چلسی، یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد و خواهان جدایی از این تیم و پیوستن به بارسلونا است. این بازیکن از چند ماه قبل مذاکرات برای پیوستن به بلوگرانا را آغاز کرده و به نظر می‌رسد که چلسی شانسی برای حفظ وی ندارد.
با این حال بارسلونا مذاکرات با چلسی را شدت بخشیده و می‌خواهد هر چه زودتر سزار را به خدمت بگیرد زیرا ژاوی شدیداً به هموطن خودش علاقه دارد و می‌خواهد از او به عنوان مدافع راست در تیمش استفاده کند.
طبق گزارش رومانو، بارسا در مذاکرات جدید پیشنهاد بهتری به آبی‌های لندن ارائه داده و ارزش آن بیشتر از 3 میلیون یورو است. کاتالان‌ها امیدوار اند پیشنهاد جدید شان برای سزار پذیرفته شود و این بازیکن 32 ساله را به خدمت بگیرند.
ملی پوش اسپانیایی به مدت 10 سال در چلسی بوده و جام‌های متعددی از جمله دو عنوان قهرمانی لیگ و لیگ قهرمانان اروپا در سال گذشته را به دست آورده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала