Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خروجی‌های قطعی رئال؛ آسنسیو به همراه 7 ستاره دیگر+ عکس

© SUSANA VERAماركو أسينسيو لاعب ريال مدريد يحتفل مع كريم بنزيما في الدوري الإسباني
ماركو أسينسيو لاعب ريال مدريد يحتفل مع كريم بنزيما في  الدوري الإسباني - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2022
عضو شوید
مارکو آسنسیو و دنی سبایوس از جمله 8 بازیکنی هستند که رئال مادرید می‌خواهد در پنجره نقل و انتقالات جاری آن‌ها را بفروشد.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه اسپانیایی مارکا در گزارشی به خروجی‌های رئال مادرید پرداخته و مدعی است که ماریانو دیاز، بورخا مایورال، آلوارو اودریوزولا، تاکفوسا کوبو، خسوس وایخو و رینیر ژسوس، هشت بازیکنی اند که تا قبل از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات، تیم را ترک خواهند کرد.
لوس بلانکوس تا کنون موفق شده اند آنتونیو رودیگر را به صورت آزاد و همچنین اورلین چوآمنی را از موناکو به خدمت بگیرند اما به جز بازیکنانی که به صورت آزاد تیم را ترک کرده‌اند، بازیکنی نفروخته اند.
حالا به نظر می‌رسد که آن‌ها به دنبال فروش بازیکنان مازاد اند و از میان نام‌هایی که در بالا ذکر شد، سبایوس و آسنسیو بیشترین تعجب هواداران را برانگیخت.
این دو اسپانیایی در اواسط 20 سالگی خود هستند و ثابت کرده اند که گزینه های قابل اعتمادی برای تیم هستند. اما به نظر می رسد که آنها قراردادی را تمدید نخواهند کرد و هر دوی آنها در تابستان 2023 بازیکن آزاد خواهند شد.
این دو اسپانیایی در اواسط 20 سالگی خود قرار دارند و ثابت کرده اند که گزینه‌های قابل اعتمادی برای تیم هستند. اما به نظر می‌رسد که آن‌ها با شرایط فعلی قرارداد خود را تمدید نخواهند کرد و هر دو در تابستان 2023 بازیکن آزاد خواهند بود.
به همین دلیل رئال به دنبال فروش آن‌ها است و نمی‌خواهد تا آن‌ها به صورت آزاد بروند و باشگاه پولی به دست نیاورد. این در حالی‌ست که آرسنال و میلان به دنبال آسنسیو و رئال بتیس به دنبال سبایوس است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала