Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت‌های "لاپورتا" در خصوص جذب لواندوفسکی

© REUTERS / ALBERT GEAلاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2022
عضو شوید
رئیس باشگاه بارسلونا اسپانیا درباره جذب رابرت لواندوفسکی و دیگر برنامه‌های این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رابرت لواندوفسکی سرانجام به خواسته‌اش رسید و پس از 8 سال بازی در بایرن مونیخ آلمان راهی بارسلونا اسپانیا شد. این مهاجم لهستانی بلافاصله پس از امضای قرارداد انتقالش به اردوی آماده‌سازی بارسلونا در فلوریدای آمریکا پیوست.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا درباره امضای قرارداد با رابرت لواندوفسکی گفت:
"بارسلونا همانند هر تیم بزرگی به مهاجمی نیاز دارد که گل بزند. رابرت لواندوفسکی یک مسلسل است. چند بار کفش طلا دریافت کرد. او گلزنی را تضمین می‌کند. با رابرت، آنسو و اوبامیانگ ما تضمین گلزنی داریم. فصل‌ها طولانی‌تر می‌شوند. مسابقات سخت‌تر می‌شوند."
رییس باشگاه بارسلونا در ادامه گفت:
"همسر لواندوفسکی متخصص تغذیه است. همسری دارد که از او مراقبت می‌کند. ما برای جذب این مهاجم با تیم‌های چلسی و پاری‌سن‌ژرمن رقابت کردیم. او می‌خواست به اینجا بیاید. او باید این فشار جدی را تحمل می‌کرد."
خوان لاپورتا درباره برنامه‌های بارسلونا در نقل‌وانتقالات تابستانی 2022 اظهار کرد:"ما به دنبال امضای قرارداد روبرت لواندوفسکی به فکر تقویت خط دفاعی هستیم."
لواندوفسکی سه روز قبل به صورت رسمی از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست. با اعلام سایت ترانسفرمارکت کاتالان‌ها برای جذب این مهاجم 33 ساله لهستانی 45 میلیون یورو به ‌جرمن‌ها پرداخت کردند.
او سال 2014 به بایرن مونیخ پیوست و در375 بازی 344گل زد و 72 پاس گل داد. لواندوفسکی از سال 2008 نیز به تیم ملی فوتبال لهستان دعوت شد و در 131 بازی ملی آمار 76 گل و 23 پاس گل ثبت کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала