Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طعنه باشگاه کادیز به بارسلونا پس از جذب لوا+ عکس

© Photo / Twitter/BundesligaRobert Lewandowski
Robert Lewandowski - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2022
عضو شوید
حساب ئیتری کشور هند باشگاه کادیز به انتقال لواندوفسکی به بارسلونا واکنش جالبی نشان داده است.
به گزارش اسپوتنیک، لواندوفسکی بعد از 8 فصل درخشان در بایرن مونیخ که با 6 عنوان آقای گلی به پایان رسید، سرانجام این باشگاه را ترک کرد و راهی بارسلونا شد.
انتقال او به لیگ فوتبال اسپانیا با واکنش‌های هم مواجه شده است. در تازه‌ترین مورد، حساب توئیتری کشور هند باشگاه کادیز با انتشار تصویری به انتقال بزرگ لالیگا واکنش نشان داد و نوشت:
"وقتی لواندوفسکی را هم به خدمت گرفته‌اید اما باز هم نمی‌توانید کادیز را شکست بدهید."
کادیز از فصل 2020/2021 که به لالیگا بازگشته، در 4 دیدار هرگز مقابل بارسلونا شکست نخورده و 2 پیروزی و 2 تساوی را کسب کرده است.
این در حالی است که حساب انگلیسی این باشگاه با انتشار تصویری از لواندوفسکی اعلام کرده است که مقابله با او افتخار بزرگی خواهد بود.
لواندوفسکی که در سال 2014 و از بورسیا دورتموند به بایرن مونیخ پیوسته بود در مدت 8 فصل حضور در جمع سرخ های شهر مونیخ موفق شد در 375 بازی، 344 گل به ثبت برساند.
او همچنین در تمام این 8 فصل با بایرن به عنوان قهرمانی بوندسلیگا دست یافت. علاوه بر این او یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان، یک قهرمانی در سوپر کاپ اروپا و همچنین 3 قهرمانی در جام حذفی آلمان را هم در این مدت به ویترین افتخارات خود افزود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала