Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

معارفۀ لوا در بارسا؛ "تشنۀ گل" هستم و در"بهترین مکان" برای برنده شدن قرار دارم!

© REUTERS / Benoit TessierНападающий «Баварии» Роберт Левандовски на церемонии награждение "Золотой мяч" в Париже
Нападающий «Баварии» Роберт Левандовски на церемонии награждение Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.07.2022
عضو شوید
مهاجم پولندی جدید بارسلونا رسماً به هواداران این تیم معرفی شد.
به گزارش اسپوتنیک، روبرت لواندوفسکی که به تازگی از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوسته است در تیم بارسلونا معارفه شد و البته این معارفه یک ویژگی متفاوت با سایر معارفه های بارسلونا داشت و آن هم این بود که در آمریکا و در شهر میامی برگزار شد.
روبرت لواندوفسکی پس از اینکه به طور رسمی از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست، راهی آمریکا شد تا به اردوی آبی و اناری پوشان در آمریکا بپیوندد.
در واقع اردوی بارسلونا در حال حاضر در شهر میامی آمریکا برگزار می شود و آبی و اناری ها قرار است روز یکشنبه دوم اسد در ال کلاسیکوی دوستانه به مصاف رئال مادرید بروند.
مدیران بارسلونا تصمیم گرفتند که در تور آمریکای خود یک مراسم معارفه هم برای روبرت لواندوفسکی برگزار کنند تا بدین ترتیب هم این بازیکن را معارفه کرده باشند و هم اینکه از لواندوفسکی در این تور تابستانه خود استفاده تبلیغاتی لازم را برده باشند.
لواندوفسکی در این مراسم معارفه پیراهن رسمی بارسلونا را بر تن کرد و تصاویر آن توسط باشگاه بارسلونا منتشر شد. او همچنین در کنار خوان لاپورتا و سایر مدیران بارسلونا ایستاد و با پیراهن رسمی بارسلونا عکس انداخت.
لواندوفسکی در حین این مراسم گفت:

"در فوتبال کسب پیروزی بسیار مهم است و فکر می‌کنم در بهترین مکان برای رسیدن به فتح جام‌ها و پیروزی هستم. من تشنه گلزنی هستم.

کارهای زیادی برای انجام دادن داریم، اما کیفیت و پتانسیل زیادی در ترکیب می‌بینم. من در باشگاه خوبی هستم.

چند جلسه تمرینی با هم تیمی های جدیدم انجام دادم و حالا آماده بازی مقابل رئال مادرید در روز شنبه هستم. امیدوارم گل‌های زیادی به ثمر برسانم و این چالش من است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала