Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مشتری ایتالیایی برای پیانیچ؛ بوسنیایی به سری‌آ بر می‌گردد؟

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر میرالم پیانیچ Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Аргентина - Босния и Герцеговина
میرالم پیانیچ       Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Аргентина - Босния и Герцеговина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.07.2022
عضو شوید
کالچیو مرکاتو مدعی است که باشگاه آث میلان به دنبال به خدمت گرفتن میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی بارسلونا است.
به گزارش اسپوتنیک، میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی، از زمان پیوستن به بارسلونا، شرایط خوبی در این تیم نداشته و فصل گذشته را به صورت قرضی در بشیکتاش سپری کرد. او که در فهرست فروش بلوگرانا قرار دارد، به این تیم بازگشته و سران بارسا در تلاش اند تا وی را به فروش برسانند.
با این حال از ایتالیا خبر می‌رسد که باشگاه میلان به جذب این بازیکن بوسنیایی علاقه دارد و بزودی پیشنهاد خودش را به بلوگرانا ارائه خواهد داد.
این موضوع را کالچیو مرکاتو مطرح کرده و می‌گوید که میلان به دنبال جذب قرضی پیانیچ است و به احتمال بسیار قوی بارسا به این پیشنهاد پاسخ مثبت خواهد داد.
پیانیچ در حال حاضر در فرانسه حضور دارد و با اجازه باشگاه به تور آمریکا نرفته تا تولد پسرش را جشن بگیرد. نزدیکان این بازیکن به موندو در مورد علاقه میلان چیزی نگفته اند و مشخص نیست که این موضوع شایعه است یا حقیقت.
پیانیچ از سال 2016 تا 2020 در باشگاه ایتالیایی بازی می‌کرد و با جو سری‌آ آشنایی خوبی دارد و به همین دلیل میلان به دنبال این بازیکن است. پیانیچ در تابستان 2020 به عنوان بخشی از توافق انتقال آرتور ملو از یووه راهی نیوکمپ شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала