اعلام آمادگی زیمنس برای سرویس‌دهی توربین‌های نورد استریم

© Sputnik / Алексей Витвицкий /  مراجعه به بانک تصاویر Строительство газопровода "Северный поток-2" в Германии
Строительство газопровода Северный поток-2 в Германии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.07.2022
عضو شوید
سرویس مطبوعاتی شرکت زیمنس روز چهارشنبه تایید کرد که این شرکت آماده است در صورت درخواست، توربین‌های بیشتری را برای تامین گاز از طریق نورد استریم سرویس کند.
به گزارش اسپوتنیک، این شرکت گفت: در شرایط معمولی، تعمیر و نگهداری توربین‌ها امری عادی است. اگر درخواست سیاسی و فرصت در چارچوب رژیم تحریم ها وجود داشته باشد، در صورت که از ما بخواهند، تعمیر و نگهداری توربین‌ها را با استانداردهای با کیفیت بالا انجام خواهیم داد.
زیمنس افزود: هدف ما در چنین مواردی همیشه این است که توربین را در اسرع وقت به محل کار برسانیم.
در ماه جولای، نشریه کانادایی گلوب اند میل گزارش داد که کانادا می‌تواند ظرف دو سال پنج توربین روسی دیگر را برای خط لوله گاز نورد استریم سرویس یا تعمیر کند، در حالی‌که توافقنامه معافیت از تحریم‌های ضد روسیه در حال اجرا است.
این نشریه خاطرنشان شد که وزارت امور خارجه کانادا به زیمنس این فرصت را داده است تا به مدت دو سال از معافیت تحریم‌ها استفاده کند که به عنوان یک توافق بسیار طولانی‌تر از آنچه قبلا گزارش شده است، است. با این حال، اتاوا می‌تواند این تصمیم را در هر زمان لغو کند.
Вентиль на газопроводе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2022
اعتراف مقامات آلمانی: زنده ماندن در زمستان بدون گاز روسیه غیرممکن است
زیمنس می‌گوید که این شرکت در مورد درخواست گازپروم برای ارائه اسناد مربوطه برای ارسال توربین اظهارنظر نمی‌کند.
گازپروم، به روز چهارشنبه اعلام کرد که با توجه به پس زمینه تعمیر یک توربین ضروری در کانادا، این شرکت گاز روسی تاکنون هیچ تأیید کتبی در قبال این‌که توربین تعمیر شده از کانادا واقعاً به شرکت زیمنس، تحویل داده شده باشد، ‌ندارند، بنابراین "تحت چنین شرایطی" گازپروم نمی تواند شروع فعالیت آینده این خط را تضمین کند.
روسیه بزرگترین صادرکننده گاز به اروپا است و حدود 40 درصد از گاز مصرفی در این منطقه را از طریق چندین مسیر ارسال می کند: نورد استریم (مستقیماً از طریق دریای بالتیک به آلمان)، سیستم انتقال گاز اوکراین، "یامال-اروپا" و "ترک استریم" (از طریق دریای سیاه).
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала