Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رییس اینترمیامی: "ما به دنبال مسی استیم"+ عکس

© AP Photo / Juan MabromataЛионель Месси в майке с номером и изображением Диего Марадоны перед отборочным матчем чемпионата мира по футболу в Катаре
Лионель Месси в майке с номером и изображением Диего Марадоны перед отборочным матчем чемпионата мира по футболу в Катаре  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.07.2022
عضو شوید
خورخه ماس ریس باشگاه اینترمیامی آمریکا تأیید کرد که بکهام به دنبال آوردن لیونل مسی به آمریکا است.
به گزارش اسپوتنیک؛ خورخه ماس رییس باشگاه فوتبال اینترمیامی تایید کرد که و دیوید بکهام مالک دیگر باشگاه، قصد دارند تا لیونل مسی را جذب تیم شان نمایند و انان بر این‌کار بسیار خوش‌بین هستند.
مسی که در حال سپری کردن دومین فصل حضورش در پاریسن‌جرمن است جایی که او یک فصل را تا حدودی ضعیف سپری کرد.
مسی به تازگی 35 ساله شده ولی ماس همچنان معتقد است که بهترین بازیکن روی زمین است و امیدوار است بتواند روزی او را متقاعد کند که به این تیم ملحق شود.

وقتی از ماس در مورد آوردن مسی به باشگاه پرسیده شد، وی گفت: "خوب ببینید، دیوید بکهام و من هر دو آرزو داریم بهترین بازیکنان جهان را به میامی بیاوریم، نه تنها به خاطر پروژه‌ای که در حال ایجاد آن هستیم. ما می‌خواهیم نقطه مرجع فوتبال در ایالات متحده باشیم، اما وقتی در مورد بهترین بازیکنان جهان صحبت می‌کنید، لئو به وضوح بهترین بازیکن روی کره زمین است. امیدوارم شرایط برای حضور او در آنجا فراهم شود و با پیراهن اینتر میامی ایالات متحده بازی کند؛ ما آرزوی آن را داریم. ما هیچ چیز تضمین شده‌ای نداریم، توافقی وجود ندارد، اما من مردی بسیار خوشبین هستم و امیدوارم در آینده لئو مسی بتواند بخشی از پروژه ما باشد."

او اضافه کرد: "کاتالان‌های زیادی در اینجا حضور دارند؛ ژاوی آسنسی، ویکتور الیور که به تازگی از بارسلونا به اینجا آمده تا موضوعاتی را برای آینده مطرح کنند. ما می‌خواهیم یک استادیوم جدید بسازیم. من دیشب برای مدت طولانی با لاپورتا بودم و هیچ، دیدن باشگاه‌های رده بارسلونا در اینجا باعث افتخار است و آرزوی من این است که اینتر میامی روابط نزدیکی با این نوع باشگاه دارد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала