لاوروف: اگر اروپا از انرژی روسیه امتناع کند، ما بدون ضرر تغییر جهت خواهیم داد

© Sputnik / Press-service of Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: اگر اروپا از انرژی روسیه امتناع کند، ما بدون ضرر تغییر جهت خواهیم داد
لاوروف: اگر اروپا از انرژی روسیه امتناع کند، ما بدون ضرر تغییر جهت خواهیم داد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.07.2022
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه می‌گوید اگر اروپا از واردات انرژی روسیه صرفنظر کند، روسیه بدون متحمل شدن ضررهای جدی تغییر جهت خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: "اگر آنها این کار را انجام دهند، ما مشکل خاصی نخواهیم داشت.
لاوروف گفت: "رئیس جمهور در رابطه با کارهایی که آنها در مورد نورد استریم 2 انجام می دهند، گفته است که ما همیشه آماده راه اندازی آن هستیم."
وزیر امور خارجه روسیه گفت، نورد استریم 2 تحت فشار است. اما در شرایط فعلی 50 درصد حجمی که برای این خط لوله گاز در نظر گرفته شده بود قبلاً برای مصارف داخلی ما، هم برای گرما رسانی، هم برای صنایع شیمیایی و هم برای سایر کارهای صنعتی ذخیره شده است. ما بدون متحمل شدن ضررهای جدی تغییر جهت خواهیم داد. ما خریدار داریم و تقاضا وجود دارد".
او همچنین درباره بحران انرژی در اروپا گفت: این برای ما لذت‌بخش نیست. نمی‌توانیم خوشحال باشیم که مردم اروپا (در زمستان آتی) یخ زده و در شرایط بدی زندگی خواهند کرد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала