Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اوبلاک در اتلتی ماندنی شد؛ سیمئونه یک آرژانتینی دیگر خرید

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر یان اوبلاک Футбол. Лига чемпионов. Матч "Ростов" - "Атлетико"
یان اوبلاک  Футбол. Лига чемпионов. Матч Ростов - Атлетико - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2022
عضو شوید
اتلتیکو مادرید امروز دو قرارداد را قطعی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، اتلتیکو مادرید در پنجرۀ نقل و انتقالاتی فعلی چندان فعال نبوده و غیر از خرید اکسل ویتسل از دورتموند دیگر بازیکن آنچنانی را جذب نکرده است.
در همین حال؛ اکنون روخی بلانکوس برای تمدید قرارداد با یان اوبلاک که یکی از بهترین دروازه‌بانان چند فصل اخیر فوتبال اروپا بوده به توافق نهایی رسید و این بازیکن بزودی رسماً قراردادش را تمدید خواهد کرد.
به نقل از مارکا، اتلتیکومادرید، قرارداد یان اوبلاک را تا تابستان 2028 تمدید کرده و امیدوار است این خبر را ظرف هفته آینده اعلام کند. بعد از تمدید قرارداد، دستمزد این دروازه‌بان از 10 به 12 میلیون یورو افزایش می‌یابد.
این در حالی است که به نقل از جیان‌لوکا دی‌مارتزیو، اتلتیکو مادرید برای جذب ناهوئل مولینا از اودینزه، آخرین جزئیات را حل و فصل کرده است.
به ارقام معامله اشاره ای نشده اما نهوئن پرز، مدافع 22 ساله و آرژانتینی روخی بلانکو که فصل قبل به صورت قرضی در اودینزه حضور داشت نیز به عنوان بخشی از معامله و به صورت دائمی به باشگاه ایتالیایی باز می گردد.
گفتنی است مولینا فصل گذشته 35 بازی در سری آ انجام داد و آمار 7 گل زده و 5 پاس گل را از خود ثبت کرد.
موندو دپورتیوو نیز گزارش داده ناهوئل مولینا در ازای نهوئن پرز و 10 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون یورو پاداش راهی اتلتیکو مادرید می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала