Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خروجی‌های آرسنال مشخص شد؛ آرتتا 5 بازیکن را نمی‌خواهد+ عکس

© REUTERS / Catherine IvillФутболист "Арсенала" Томас Партей пытается отобрать мяч у игрока "Ньюкасл Юнайтед" Каллума Уилсона
Футболист Арсенала Томас Партей пытается отобрать мяч у игрока Ньюкасл Юнайтед Каллума Уилсона - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2022
عضو شوید
آرسنال در روزهای باقی‌مانده از پنجره نقل‌وانتقالات، برخی بازیکنان را خواهد فروخت و ستاره‌هایی چون نیکلاس په‌په، هکتور بلرین، لوکاس توریرا، اینسلی مایتلند نیلز و برند لنو، امارات را ترک خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، آرسنال پنجره نقل و انتقالات شلوغی را پشت سر گذاشته است و بازیکنانی مانند گابریل ژسوس و فابیو ویرا را به خدمت گرفته و هنوز هم می‌تواند برای چند بازیکن دیگر را جذب کند.
با این حال، قبل از انجام معاملات جدید، آن‌ها باید تعدادی از بازیکنان را بفروشند، زیرا تیمی متشکل از 33 بازیکن دارند و حداقل 8 بازیکن را به فروش برسانند. خروج 5 بازیکن قطعی است و سران این تیم قصد دارند تا بازیکنان زیر را به فروش برسانند.
نیکلاس په‌په
په په چند سال سخت را در آرسنال پشت سر گذاشت و در سال 2019 با مبلغی بسیار زیاد به آرسنال پیوست، اما نتوانست تاثیر زیادی در تیم داشته باشد. او در فصل گذشته، بیشتر از حد معمول افت کرد و میکل آرتتا بازیکنانی مانند بوکایو ساکا و گابریل مارتینلی را به او ترجیح می‌دهد. تیم‌های لیدز یونایتد و سویا به این بازیکن علاقه نشان داده شده است.
هکتور بلرین
مصدومیت‌های متوالی بر فرم این بازیکن اسپانیایی تأثیر گذاشته و جایگاهش را در تیم از دست داده است. بلرین فصل گذشته را به صورت قرضی در رئال بتیس سپری کرد و روزهای خوبی را در اندلس سپری کرد، زیرا او بخشی از تیمی بود که قهرمان کوپا دل ری شد.
جدایی دائمی وی می‌تواند برای همه طرف‌ها مفید باشد و بتیس به دنبال به خدمت گرفتن این ستاره جوان به صورت دائمی است.
لوکاس توریرا
زمانی که لوکاس توریرا در سال 2018 به امارات آمد، انتظارات زیادی وجود داشت، اما این انتقال آنطور که برنامه ریزی شده بود انجام نشد و ستاره اروگوئه‌ای افت شدیدی را تجربه کرد. آرسنال به دنبال فروش این بازیکن است و پیشنهادات را بررسی خواهد کرد.
اینسلی میتلند-نیلز
مانند سایرین در این لیست، میتلند نیز می‌تواند یکی دیگر از خروجی‌های آرسنال باشد. وی تمایل خود را برای جدایی در ابتدای فصل گذشته در رسانه‌های اجتماعی آشکار کرد و در نهایت در جنوری به طور قرضی به رم منتقل شد.
با این حال، این انتقال آنطور که برنامه ریزی شده بود پیش نرفت و بازیکن و باشگاه اکنون می خواهند راه خود را به طور دائم از هم جدا کنند، زیرا به نفع هر دو طرف است.
برند لنو
لنو تا فصل گذشته دروازه بان اول آرسنال بود و قبل از آمدن آرون رمزدیل در درون دروازه قرار می‌گرفت. اما در حال حاضر آرتتا چشمانش را بر روی وی بسته و می‌خواهد دروازه بان آلمانی تیم را ترک کند.
فولام یکی از باشگاه‌هایی است که به شدت به این بازیکن علاقه‌مند است، اما پیشنهاد مشخصی برای او ارائه نشده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала