Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو همچنان در جستجوی باشگاه جدید

© Sputnik / Антон Денисовرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2022
عضو شوید
ستاره پرتگالی با وجود تلاش برای پیدا کردن باشگاهی جدید تمایلی برای بازگشت به رئال مادرید ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتگالی منچستریونایتد همچنان تلاش می‌کند تا در نقل‌وانتقال‌های تابستانی 2022 به تیم جدیدی ملحق شود.
او که نمی‌خواهد فرصت بازی در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی اروپا یعنی لیگ قهرمانان را از دست بدهد به دنبال تیمی است که در این رقابت‌ها حضور داشته باشد.
منچستریونایتد در فصل گذشته لیگ برتر انگلیس رتبه پنجم جدول رده‌بندی را کسب کرد و از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بازماند.
سران منچستریونایتد اکنون به این درک رسیده‌اند که کریسیتانو رونالدو در این تیم نمی‌ماند و منتظر بررسی پیشنهادهای جذب او هستند.
رئال مادرید یکی از گزینه‌های احتمالی کریستیانو رونالدو طبق ادعای رسانه‌های ورزشی انگلیس و اسپانیا بود. با این وجود رئال مادرید تمایلی برای بازگرداندن رونالدو ندارد و مهاجم پرتگالی نیز چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است. البته رئالی‌ها فعالیت خود را در نقل‌وانتقال‌های تابستانی برای جذب مهاجم جدیدی متوقف نمی‌کنند.
کریستیانو رونالدو در سال‌های 2009 تا 2018 در ترکیب رئال مادرید بازی کرد و سپس به یوونتوس ایتالیا پیوست. مهاجم پرتگالی تا سال 2021 در یوونتوس ماند و در همین سال به منچستریونایتد بازگشت.
قرارداد رونالدو با این تیم انگلیسی تا سال 2023 معتبر است. رونالدو در 38 بازی فصل گذشته برای شیاطین سرخ 24 گل زد و سه پاس گل داد.
ستاره ۳۷ ساله پرتغالی که اکنون با 140 گل و اختلاف 15 گله با مسی، در لیگ قهرمانان اروپا یکه تازی می‌کند، از اینکه در فصول آینده مسی به آمار گلزنی او برسد، نگران است.
چراکه شاید با بالا رفتن سن رونالدو فرصت حضور و گلزنی در این تورنمنت جذاب دیگر برای او پیش نیاید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала