Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیرچشمی شیاطین سرخ به دیگر ستاره‌ هالندی بارسا+ عکس

© REUTERS / Attila KisbenedekМемфис Депай и рефери на Euro 2020
Мемфис Депай и рефери на Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2022
عضو شوید
منچستریونایتد می‌خواهد که در تابستان امسال ممفیس دیپای و فرانکی دی‌یونگ را یکجا به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه فوتبال منچستریونایتد به شدت به دنبال جذب فرانکی دی‌یونگ است و تا هنوز اما موفق به جذب این بازیکن نشده است. البته دیگر این امر پنهانی نیست ولی هم اکنون دیلی اکسپرس مدعی شده که یونایتد تنها به دی‌یونگ چشم ندوخته، بلکه می‌خواهد مه دیپای را نیز به خدمت بگیرد.
سرمربی جدید یونایتد اریک تن هاگ مشتاق است یک مُهاجم همه کاره را برای تقویت خط حمله‌اش به الدترافورد منتقل کند و بازیکن 28 ساله‌ی هالندی را مرد مناسب این کار می‌داند و جالب این‌که ممفیس در دسترس است.
بارسلونا به تازگی روبرت لواندوفسکی را از بایرن مونیخ به خدمت گرفته و پیر امریک اوبامیانگ هم اکنون در آنجا حضور دارد. ممفیس برای کسب دقایق در این تیم مبارزه خواهد کرد.
اما او هنوز هم بازیکنی توانا است، گلی که در جریان شکست 6-0 بارسلونا مقابل اینتر میامی این هفته به ثمر رساند نشان دهنده‌ی این موضوع است.
او همچنین یونایتد را به‌عنوان یک باشگاه می‌شناسد، حتی اگر یک فصل و نیمی که در جوانی در آنجا گذرانده بود موفقیت بزرگی نبود. اما او از آن زمان پیشرفت کرده و در 37 بازی برای بارسلونا در تمامی رقابت‌ها موفق به ثبت 13 گل و دو پاس گل شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала