پنتاگون با کمبود بی‌سابقه سرباز مواجه است

© Photo / David B. Gleasonپنتاگون چطور پول ها را برای جنگ خرج می کند.
پنتاگون چطور پول ها را برای جنگ خرج می کند.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2022
عضو شوید
وزارت دفاع امریکا قصد دارد حجم ارتش این کشور را به دلیل کمبود بی‌سابقه نیروی انسانی کاهش دهد.
به گزارش اسپوتنیک، آسوشیتدپرس، گزارش داده است که نیروهای مسلح امریکا در سال آینده حدود ده هزار نفر کمبود خواهند داشت؛ این در حالی است که به گفته ژنرال "جوزف مارتین" جانشین ستاد ارتش امریکا، پیش‌بینی‌ها برای سال‌های آینده حتی تیره‌تر به‌نظر می‌رسد.
به نوشته آسوشیتدپرس، تعداد نیروهای نظامی امریکا در سال جاری به جای اینکه رقم مورد انتظار ۴۷۶ هزار نفر باشد، حدود ۴۶۶ هزار نفر است و در سال ۲۰۲۳ در مجموع به ۴۴۵ هزار نفر کاهش خواهد یافت.
امریکا برای مستقر ساختن نیروها و تجهیزات نظامی خود با همسایگان افغانستان در بحث است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2021
امریکا برای مستقر ساختن نیروها و تجهیزات نظامی خود با همسایگان افغانستان در بحث است
بر این اساس، فقط دو ماه و نیم به پایان سال مالی آمریکا باقی مانده و ارتش این کشور تنها به ۵۰ درصد از هدف خود یعنی ۶۰ هزار سرباز دست یافته است. با این نرخ، سران ارتش امریکا بر این باورند که این کمبود تا اول اکتبر به ۲۵ درصد خواهد رسید.
آسوشیتدپرس نوشت، پنتاگون چنین وضعیت دشواری در مورد کمبود سربازان را با این واقعیت توضیح می‌دهد که شرکت‌های خصوصی و پیمانکاران نظامی شرایط کاری بسیار مطلوب‌تری را نسبت به ارتش ارائه می‌دهند، بنابراین ارتش به سادگی نمی‌تواند با تجارت رقابت کند.
وزارت دفاع امریکا می‌گوید در این شرایط تنها راه حل بهینه، کاهش حجم نیروهای مسلح است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала