Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش تازه "سیلوا" به شایعه انتقال به بارسا

© REUTERS / Phil Noble Бернарду Силва и Рахим Стерлинг реагируют во время пенальти на матче "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Бернарду Силва и Рахим Стерлинг реагируют во время пенальти на матче Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2022
عضو شوید
برناردو سیلوا می‌گوید که در مورد پیوستن به بارسلونا مطمئن نیست و تا زمانی که بازیکن منچسترسیتی است، بهترین تلاشش را برای این باشگاه انجام خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، برناردو سیلوا ستاره پرتگالی منچسترستی که تا تابستان 2025 با این تیم قرارداد دارد، از حضور در اتحاد دلسرد شده و به دنبال جدایی است.
باشگاه بارسلونا به شدت در پی به خدمت گرفتن سیلوا است و در صورتی که فرانکی دی‌یونگ به منچستریونایتد بپیوندد، برای جذب وی اقدام خواهد کرد.
این شایعه هر روز داغ‌تر می‌شود و اکثر نشریه‌ها و خبرنگاران اسپانیایی مدعی اند که خود سیلوا نیز برای این انتقال تلاش دارد و می‌خواهد به سیتی فشار وارد کند تا مجوز خروجش را صادر کند.
با این حال برناردو در مورد پیوستن به بارسلونا مطمئن نیست و تا زمانی که بازیکن منچسترسیتی است، بهترین تلاشش را برای این باشگاه انجام خواهد داد.
او در این مورد به رسانه‌ها گفت:" مطمئن نیستم. آنچه واقعاً مهم است این است که من برای فصل جدید به بهترین شکل ممکن آماده می‌شوم و تا زمانی که برای منچسترسیتی بازی می‌کنم، همیشه بهترین تلاشم را خواهم کرد."
وی در ادامه درباره احترام به باشگاه و همه کسانی که به قهرمان لیگ برتر مرتبط هستند، افزود: رابطه من با باشگاه، با هواداران، با هم‌تیمی‌هایم فوق العاده است و همیشه به آن احترام خواهم گذاشت."
بارسلونا از اوایل سال 2020 به سیلوا علاقه مند بود، اما در آن زمان به دلیل شرایط سخت اقتصادی نتوانست این بازیکن را جذب کند. آن‌ها احساس می‌کنند که می‌توانند امسال وی را به خدمت بگیرند، اما این موضوع تنها در صورتی که فرنکی دی یونگ از تیم جدا شود، محقق خواهد شد.
یونایتد و بارسلونا نزدیک به دو ماه است که در حال مذاکره برای دی یونگ هستند و وضعیت دستمزدهای معوقه ستاره هالندی این گفت‌وگوها را متوقف کرده است.
فروش احتمالی دی یونگ به بارسلونا اجازه می دهد تا بودجه بیشتری را خرج کند و همچنین امکان تاکتیکی را در تیم ژاوی ایجاد می‌کند تا خرید سیلوا از تیم پپ گواردیولا را فراهم شود.
سیلوا از سال 2017 در منچسترسیتی حضور داشته و بخشی مهمی از این تیم است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала