Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاهش 30 درصدی دستمزد رونالدو برای جدایی از منچستر

© REUTERS / KAI PFAFFENBACHكريستيانو رونالدو - يورو 2020
كريستيانو رونالدو - يورو 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2022
عضو شوید
رونالدو برای این‌که بتواند منچستریونایتد را در تابستان جاری ترک نماید، قصد دارد که دستمزدش را تا 30 درصد کاهش بدهد.
به گزارش اسپوتنیک؛ شایعات زیادی پیرامون انتقال کریستیانو رونالدو مطرح است و گفته می‌شود که این بازیکن برای بازی کردن در لیگ قهرمانان قصد جدایی از یونایتد را دارد.
حالا در جدیدترین موضوع نیز بن جاکوبز ادعا کرده که کریس برای ترک منچستر در فصل نقل و انتقالات تابستانی حاضر است 30 درصد از دستمزدش را کاهش دهد. این چیزی است که خورخه مندز نماینده او، به باشگاه‌های نخبه‌ای که بالقوه علاقه مند به جذب ی هستند، می‌گوید.
گفته می شود که کریستیانو به طور جدی علاقه مند به بازگشت به اسپانیا و پیوستن به اتلتیکو مادرید است، اما خود باشگاه از این انتقال فاصله می‌گیرد. این بازیکن پرتگالی در نیمه سرخ و سفید مادرید چهره‌ای نامطلوب است.
اتلتیکو در حال حاضر در موقعیت مالی برای انجام این انتقال نیست و این درک وجود دارد که بازگشت به رئال مادرید شروعی نیست. حتی به بارسلونا پیشنهاد شد که این بازیکن 37 ساله را به خدمت بگیرد اما در عوض روبرت لواندوفسکی را به خدمت گرفت.
کریستیانو از بازیکنی که ترس را در دل باشگاه‌های حریف ایجاد کرده فاصله دارد، اما او همچنان یک گلزن سازنده است. او فصل گذشته در یک تیم فقیر 18 گل به ثمر رساند.
این در حالی‌ست که از سویی دیگر برخی از هواداران یونایتد احساس می‌کنند که حضور رونالدو باعث توقف پیشرفت سایرین در تیم شده و باعث عدم انسجام می‌شود.
رونالدو به دلیل یک مشکل خانوادگی در تور پیش فصل یونایتد حاضر نیست، اما به باشگاه گفته که می‌خواهد برود.
لی شارپ وینگر سابق یونایتد می‌گوید که در صورت ماندن، نگران تأثیرش بر هم‌تیمی‌هایش خواهد بود و اگر او جدا شود "ناامید نخواهد شد". یونایتد پیش فصل فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشته و در هر سه بازی دوستانه بدون حضور رونالدو پیروز شده است.
آنتونی مارسیال با سه گل با مارکوس رشفورد و جیدون سانچو نیز به میدان آمده است. شارپ به 888sport گفت که مارسیال می‌تواند در روزگارش "غیرقابل بازی" باشد و در عین حال از راشفورد و سانچو برای داشتن فصول "بزرگ" و "برجسته" در کنار کریستین اریکسن عضو جدید حمایت می‌کند.
شارپ نگرانی‌های خود را در مورد احتمال کند شدن پیشرفت این بازیکنان در صورت ماندن رونالدو و این‌که چگونه عدم پرسینگ او باعث از هم گسیختگی تیم تحت تاکتیک‌های اریک تن هاگ می‌شود، به اشتراک گذاشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала