Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توضیح لاپورتا برای فعال شدن اهرم دوم+ عکس

© REUTERS / ALBERT GEAلاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2022
عضو شوید
خوان لاپورتا تصمیم بارسلونا برای فعال کردن اهرم دوم اقتصادی را که 400 میلیون عاید می‌آورد؛ توضیح داد.
به گزارش اسپوتنیک؛ دیروز بارسلونا اهرم دوم را فعال کرد که به اساس آن؛ باشگاه کاتالانی 25 درصد از حقوق پخش لالیگایی خود را به شرکت آمریکایی "سیکس استریت" فروخته است.
در مجموع، این بدان معناست که "سیکس استریت" 25 درصد از حق پخش لالیگایی را برای 25 سال آینده به دست آورده است.
این مورد کمک می‌کند تا بارسلونا سرمایه قابل توجهی دریافت نماید که آنها را قادر می‌سازد تا قبل از فصل 2022/23 به تقویت تیم خود ادامه دهند. باشگاه کاتالانی در لالیگا سال گذشته با 13 امتیاز کمتر از رئال مادرید فصل را به پایان رساند و مشتاق است تا این فاصله و همچنین چالش در اروپا را جبران کند.
انجام این کار به معنای تقویت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است و بارسلونا مطمئناً این کار را انجام داده است. آنها قبلا فرانک کسیه، آندریاس کریستنسن، رافینیا و روبرت لواندوفسکی را به خدمت گرفته‌اند و عثمان دمبله را نیز تمدید کرده‌اند. اولویت بعدی آنها تقویت خط دفاعی با یک مدافع میانی و دو مدافع کناری است.

خوان لاپورتا رییس بارسا گفت: "ما همچنان در استراتژی خود به جلو حرکت می‌کنیم و خوشحالیم که این توافقنامه اضافی را به سیکس استریت تکمیل کرده‌ایم که افزایش قابل توجهی در قدرت سرمایه به ما می‌دهد. طی چند هفته گذشته، ما و سیکس استریت با درک مشترکی از آنچه به دنبال دستیابی به سازمان خود هستیم، تعامل و همکاری کرده‌ایم و مشتاقانه منتظر مشارکت بلندمدت خود هستیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала