Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست فرستاپن از فورمول یک: مسیرهای نمادین را حفظ کنید

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر Max Verstappen مکس ورشتاپن Автоспорт. Формула 1. Гран-при России. Гонка
Max Verstappen   مکس ورشتاپن  Автоспорт. Формула 1. Гран-при России. Гонка - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2022
عضو شوید
مکس فرستاپن، قهرمان فعلی فورمول یک، گفته است که این سازمان باید مسیرهای نمادین مانند اسپا را حفظ کند.
به گزارش اسپوتنیک، اسپا، و پیست لو کاستله در جنوب فرانسه که در آن مسابقات فرمول یک این آخر هفته برگزار می‌شود، با آینده نامشخصی روبرو هستند و پیست‌های جدیدی مانند میامی، لاس وگاس، جده و دوحه در برنامه‌ای فورمول قرار دارند تا در آینده استفاده گردند و گرندپری‌ها به عدد 24 افزایش یابند.
این تغییرات برای تجارت و افزایش درآمدها بسیار خوب اند و از همین رو مسئولان فورمول در تلاش اند تا هر چه سریع‌تر تغییرات در برگزاری مسابقات بیاورند و گرندپری‌ها را افزایش دهند.
با این حال مکس فرستاپن، قهرمان فعلی فورمول یک، از مسئولان فورمول یک می‌خواهد که مسیرهای نمادین را حفظ کنند، اگرچه سودآور نباشند.
این رانندۀ 24 ساله گفت:" می‌دانم که همه می‌خواهند پول در بیاورند، اما محدودیت‌هایی نیز برای آن وجود دارد، زیرا مهم است که به جای رانندگی در مسیرهای خیابانی، که به‌هرحال موترهای ما برای آن طراحی نشده‌اند، این مسیرهای واقعاً جذاب را در تقویم نگه دارید."
پیست پل ریکارد در لو کاستله، در شرق مارسی و در فلاتی با دسترسی محدود جاده‌ای، اولین بار در سال 1971 میزبان فرمول یک بود و همچنان اسپا، طولانی‌ترین پیست در تقویم و یکی از سریع ترین‌ها، از سال 1950 بخشی از مسابقات قهرمانی بوده است، اگرچه در برخی سال‌ها مسابقات در این پیست برگزار نشده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала