Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شفاف‌سازی "سادیو مانه" در مورد رابطه‌اش با صلاح

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر سادیو مانه
سادیو مانه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2022
عضو شوید
سادیو مانه اعلام کرد صحبت از رقابت او با محمد صلاح این ارتباط را ناپسند می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، سادیو مانه که او همچنان دوستی خوبی با محمد صلاح دارد حتی پس از اینکه ستاره سنگالی لیورپول را در تابستان امسال ترک کرد و به بایرن مونیخ پیوست.
مانه در روز دریافت جایزه بهترین بازیکن سال آفریقا در سال 2022 در CAF صحبت کرد و از هم تیمی سابق خود که در رقابت با او برای دریافت این جایزه شکست خورده بود، تعریف کرد.
ستاره تازه جذب شده بایرن مونیخ می‌گوید که پس از خروج صلاح از آنفیلد همچنان به او با ارسال پیغام در ارتباط است.
مانه در این رابطه گفت:
"مردم گاهی اوقات می‌گویند رقابتی بین من و صلاح وجود دارد، اما شما می‌دانید که صادقانه بگویم، من خودم را در حال رقابت با هیچ بازیکنی نمی‌بینم. ما روابط خوبی داریم، به هم پیام می‌دهیم. من فکر می‌کنم برخی رسانه‌ها همیشه سعی می‌کنند اوضاع را بدتر کنند."
ستاره سنگالی در ادامه گفت:
"می‌دانید که من فقط با یک بازیکن در ارتباط نیستم، بلکه با هر بازیکنی که در دنیا با آنها بازی کرده‌ام، رابطه دارم. شما می‌توانید از هر کسی که می‌خواهید در باشگاه یا هر کجا که من می‌روم بپرسید. من با همه بازیکنان روابط خوبی دارم."
مانه سال 2016 از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست و بلافاصله در آنفیلد تبدیل به یک ستاره شد. ستاره سنگالی در مدت 6 سال حضورش در مجموع 120 گل به ثمر رساند که 90 گل از این تعداد در لیگ برتر به ثمر رسید.
مانه در آنفیلد یک عنوان لیگ قهرمانان، یک عنوان لیگ برتر، جام حذفی، جام کارابائو، یک سوپر جام یوفا و یک جام باشگاه‌های جهان را به دست آورد و در عین حال چهار بار به عنوان یکی از بازیکنان تیم منتخب سال (اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای) انتخاب شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала