Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاسمیرو: "پی‌اس‌جی نیمار را نخواهد رئال می‌خواهد"

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر کاسمیرو Russia World Cup Brazil Training
کاسمیرو Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2022
عضو شوید
کاسمیرو هافبک برزیلی رئال مادرید در گفتگوی جنجالی اخیرش؛ از علاقه‌ی رئال به نیکار خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک؛ کاسمیرو هافبک دفاعی برزیلی باشگاه رئال مادرید که فعلا با این تیم در تور آمریکا به سر می‌برد؛ مصاحبه‌ای تقریبا جنجالی انجام داده که در آن، وی روی موضوع نیمکت نشینب هازارد و علاقه‌ی رئال به نیمار صحبت کرده است.

کاسمیرو در صحبت با Sporttv اظهار داشت: “نیمار می‌تواند در هر تیمی بازی نماید. چیز دیگری به شما بگویم که اگر پی‌اس‌جی او را نخواهد، رئال مادرید وی را می‌خواهد. این‌که امروز نیمار ستاره تیم ملی برزیل است، حامر غیرقابل انکار است. هرجا که باشد، پاریسن‌جرمن، چلسی یا رئال مادرید، می‌تواند آنجا سازگار شود.”

در این گفتگو از کاسمیرو در پیوند به خرید شوامنی پرسیده شد که سبب جدایی یکی از مثلث خط میانی کهکشانی‌ها خواهد شد؟ اما کاسمیرو می‌گوید: “به من بگویید، چگونه می‌توانید کروس را از دست بدهید؟ چگونه می‌توانید اجازه دهید لوکا مودریچ جدا شود؟ امکان ندارد. من هم تا سال 2025 با رئال مادرید قرارداد دارم، با وجودی‌که همه بازیکن‌ها قابل فروش می‌شوند، اما امروز چنین چیزی در مورد من واقعیت ندارد. فکر من روی ماندن در رئال است.”

وی در ادامه اوایل حضورش پرداخت و گفت: “من برای رئال مادرید B جذب شدم و مربی گفت که باید 4 کیلو وزن کم کنم، در آن زمان فکر کردم که زیاد است، اما او به من گفت رژیم غذایی و برنامه تمرینی خواهد داد، که در نهایت باعث شد طی 15 روز 6 کیلو وزن کم کنم. به محض اینکه تمرینات تمام می‌شود، دوست دارم دوربین فنی را بازبینی کنم. وقتی به خانه می‌رسم، ویدیوی بازی به ایمیلم ارسال شده است.”

در همین حال او در باره درخشش وینی پ نیمکت نشینی هازارد نیز صحبت کرد.

کاسمیرو می‌گوید: “ونیسیوس، هازارد را نیمکت نشین کرده و او هر لحظه می‌تواند جایگاهش را پس بگیرد. او برای بازی کردن تمرین می‌کند. اگر وینی روندش را حفظ نکند، هازارد جایگاهش را پس می‌خواهد.”

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала