Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تکذیب شد؛ سویا با بارسا بر سر مدافع فرانسوی توافق نکرده

© AFP 2023 / Lukas SchulzeГолландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия
Голландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2022
عضو شوید
باشگاه سویا اعلام کرده که هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه بارسلونا برای ژول کونده دریافت نکرده و توافق با بلوگرانا را رد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ژول کونده مدافع فرانسوی سویا که مورد توجه چلسی نیز قرار دارد، گزینۀ مورد نظر ژاوی برای تقویت خط دفاع است و سرمربی بلوگرانا از مدیران باشگاه خواسته است تا تمام تلاش شان را برای جذب این بازیکن انجام دهد.
امروز در حالی که به نظر می‌رسید کونده راهی چلسی شود، جرارد رومرو اعلام کرد که بارسلونا و سویا بر سر این مدافع به توافق رسیده‌اند و بزودی وی به جمع آبی‌واناری‌ها خواهد پیوست.
ساعاتی پس از انتشار این خبر، مارکا مدعی شد که یکی از مسئولان سویا به این نشریه گفته است که هیچ پیشنهادی از سوی بارسا دریافت نکرده‌اند و با این باشگاه به توافق نرسیده‌اند.
در همین حال نشریه تایمز انگلیس مدعی است که سویا و چلسی، بر سر قراردادی 5 ساله به ارزش 64 میلیون یورو و دستمزد 9 میلیون یورو خالصبه توافق رسیده‌اند و حتی قرارداد امضا شده و بزودی این خبر رسمی خواهد شد.
این در حالی‌ست که بارسا روز گذشته با بیلبائو برای جذب اینیگو مارتینز مذاکرات را آغاز کرده و به نظر می‌رسد که این باشگاه برای به خدمت گرفتن گزینۀ بدیل دست به کار شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала