Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره یونایتد: بازی کردن در کنار رونالدو مشکل‌ساز نیست

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2022
عضو شوید
برونو فرناندز ستاره پرتگالی می‌گوید که بازی در کنار رونالدو سبب افت او نشده و این مسئله مشکل‌ساز نیست.
به گزارش اسپوتنیک، یونایتد فصل گذشته بدترین فصل خود را در دهه‌های گذشته سپری کرد و رونالدو و داوید دخیا تنها بازیکنانی بودند که در حد انتظارها ظاهر شدند و اکثر ستاره‌های این تیم عملکرد متوسط داشتند.
یکی از بازیکنانی که عملکرد درخشان نداشت، برونو فرناندز پرتگالی بود. اگرچه این بازیکن از زمان پیوستن به یونایتد از اسپورتینگ لیسبون در جنوری 2020 درخشش بسیار خوب داشته، اما سطح عملکرد خوب او در فصل گذشته کاهش یافت و نسبت به فصل نخست حضورش در اولدترافورد، افت کرد.
فرناندز در کُل فصل،46 بازی انجام داد و 10 گل و 14 پاس گل به ثمر برساند که سبب ناراحتی هواداران شد زیرا آن انتظارات بیشتری از ستاره پرتگالی داشتند. با توجه به عدم درخشش فرناندز،عموماً گفته می‌شد که او برای بازی با رونالدو مشکل دارد، اما بازیکن اکنون این ادعا را رد کرده و مدعی است که بازیکنان خوب همیشه می‌توانند با هم کار کنند.
فرناندز در مورد این که رونالدو سبب افت او شده، به Sky Sports گفت:" نه، فکر نمی‌کنم. همانطور که همیشه گفته‌ام، من آنجا هستم تا به مهاجمانم خدمت کنم و فکر می‌کنم زمانی که کریستیانو وارد زمین شد، شروع شگفت‌انگیزی داشتیم. فکر می‌کنم در اولین بازی او، او دو گل زد و من یک گل. بعد از آن، با کریستیانو گل های زیادی به ثمر رساندم. فکر می‌کنم تمام گل‌های من زمانی بود که در کنار کریستیانو بازی می‌کردم، بنابراین فکر نمی‌کنم اصلا این موضوع مشکل‌ساز بوده باشد. من با او در تیم ملی بازی کرده‌ام، در یورو با یک پاس گل از او به من، صعود کردیم، بنابراین فکر نمی‌کنم این مشکلی باشد زیرا بازیکنان خوب می‌توانند در هر زمان و در هر نقطه با هم هماهنگ شوند."
او در ادامه افزود:" من اینجا هستم تا مهاجمانم را خوشحال کنم و با آن‌ها از بازی لذت ببرم زیرا این وظیفه هافبک هاست. وقتی آنها گل می‌زنند و برای شان خوشحال خواهم شد زیرا تیم نتایج بهتری خواهد گرفت."
فرناندز در حالی از بازی در کنار هم‌وطنش ابراز رضایت کرده که آمار وی قبل از حضور رونالدو در اولدترافورد بهتر بود و با حضور رونالدو تعداد گُل‌های و پاس گل‌های ستاره پرتگالی کاهش چشم‌گیر داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала