Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوءاستفاده از کارت تیم ملی بسکتبال برای ترک افغانستان

کارت تیم ملی بسکتبال
کارت تیم ملی بسکتبال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2022
عضو شوید
فدراسیون بسکتبال افغانستان از باطل شدن کارت های بازیکنان تیم ملی خبر داده است.
به گزارش اسپوتینک، بر بنیاد خبرنامه ای که فدراسیون ملی بسکتبال افغانستان در صفحه فیس بوکش منتشر کرده است، شماری برای ترک افغانستان پس از سقوط نظام سابق از کارت های تقلبی تیم ملی بسکتبال استفاده کردند.
به همین منظور فدراسیون ملی بسکتبال افغانستان تمامی کارت های بازیکنان تیم ملی را باطل اعلام کرده است.
در این خبرنامه آمده است:
طبق اطلاعات رسیده از منابع مختلف ، متاسفانه یک تعداد از افراد و ورزشکاران واجد و عدم واجد شرایط جهت خروج از کشور در واپسین روز ها و پس از سقوط نظام جمهوریت با استفاده ازکارت های تقلبی تیم ملی بسکتبال - کشور را ترک کردند و یا هم در تلاش ترک کردند می باشند.
حسب تصمیم مقام ریاست و بورد اجرایئوی فدراسیون ملی بسکتبال کشور ، اعتبار کارت های تیم ملی بسکتبال کشور مردان/زنان که از طریق مطبعه خصوصی بچاپ رسیده است در داخل و بیرون از کشور باطل و از اعتبارساقد می باشد. استفاده از کارت های فوق جرم پنداشته می شود و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و در این زمینه محترم عبدالصبورعزیزی رئیس بورد اجرائیوی فدراسیون ملی بسکتبال کشور روی طرح جدید و دیزاین کارت های تیم ملی اقدامات را روی دست خواهد گرفت.
این خبر در حالی منتشر شده است که هم اکنون شمار زیادی از دختران بسکتبالیست که بازیکنان تیم ملی نیز در آن دیده میشوند، ماه هاست افغانستان را ترک کردند و برای رسیدن به مقصد اصلی شان در کشور آلبانیا به سر میبرند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала