Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تأیید شد؛ بارسا در حال مذاکره برسر آینده دی‌یونگ+ عکس

© REUTERS / Eric Gaillardفرانکی دی یونگ هافبک بارسلونا
فرانکی دی یونگ هافبک بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2022
عضو شوید
خوان لاپورتا رییس بارسلونا تأیید کرد که برای فرانکی دی‌یونگ پیشنهاداتی دریافت کرده و در مورد آن مذاکرات جریان دارد.
به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا در بازار نقل و انتقالات امسال حضور فعالانه‌ی داشته و خریدهای مدنظر ژاوی را انجام داده که طی آن ستاره‌هایی چون روبرت لواندوفسکی، رافینیا در بدل پول (130 میلیون) میلیون و برخی‌های دیگر به صورت رایگان به این باشگاه آمدند.
اما در سمت خروجی تا کنون بارسا ناکام بوده است و ستاره‌های مدنظرش همچنان در نیوکمپ هستند.
Игрок команды FC Barcelona Френки де Йонг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2022
ورزش
پیام واضح ژاوی برای دی‌یونگ؛ ستاره هالندی جایی در بارسا ندارد
هیچ یک از پنج بازیکنی مدنظر (نتو، اسکار مینگئزا، مارتین بریتویت، ریکی پویگ و سامول اومتیتی) تور پیش فصل را ترک نکردند و ماندن‌شان نیز قطعی نیست. البته دی‌یونگ را هم در این فهرست شامل کنید.
علناً بارسلونا اعلام کرده که می‌خواهد دی یونگ را در این باشگاه نگه دارد، اما با توجه به ای‌نکه منچستریونایتد به شدت به انتقال وی مرتبط است، فروش را رد کرده است. بارسلونا با بدهی قابل توجهی دست و پنجه نرم می‌کند و ممکن است وسوسه شود یکی از قابل فروش‌ترین دارایی‌های خود را نقد کند.

در همین حال خوان لاپورتا در صحبت با ESPN قبل از ال کلاسیکو شنبه شب در لاس وگاس، در باره وضعیت این بازیکن صحبت کرد و اظهار داشت: "او بازیکن ماست و ما او را خیلی دوست داریم. ما پیشنهاداتی برای فرانکی دریافت کردیم اما در حال حاضر آنها را نپذیرفته‌ایم، می‌خواهیم با او صحبت کنیم و دقیقا بدانیم که او چه می‌خواهد. ما باید برخی از جنبه‌های وضعیت او را روشن کنیم."

در این گفتگو اما لاپورتا باز هم چیزی را به طور قطعی اعلام نکرد. با توجه به این‌که لاپورتا تایید کرده که در مورد این وضعیت با او صحبت خواهند کرد، به نظر می‌رسد بارسلونا حداقل از بررسی پیشنهادی خوشحال است. اگر اینطور نبود، آنها پیشنهادات را بی‌سابقه رد می‌کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала