Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غذای شب سوپرلیگی‌ها در آمریکا؛ قبل از ال‌کلاسیکو چه گذشت+ ویدیو

© REUTERS / Sergio PerezFlorentino Perez
Florentino Perez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2022
عضو شوید
فلورنتینو پرز رییس رئال مادرید، خوان لاپورتا رییس بارسلونا و آندره آ آنیلی رییس یوونتوس قبل از ال کلاسیکو باهم غذای شب خوردند.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که هر ساله تور پیش فصل برای آمادگی بهتر تیم‌های اروپایی در نقاط مختلف جهان برگزار می‌شود اما گرایش تجاری مشخصی به تورهای پیش فصل آمریکا وجود دارد. در حالی که بازی کردن روی فرم برای بازیکنان است اما در پشت صحنه نیز چیزهای زیادی در جریان است.
قابل توجه است که سه تیمی که هنوز در سوپرلیگ اروپا باقی مانده‌اند، هنوز هم کنار هم هستند.
یوونتوس، بارسلونا و رئال مادرید همگی در جولای امسال با یکدیگر بازی خواهند کرد. اما قبل از دیدار امروز شنبه شب، نوبت به دو ال‌کلاسیکو در لاس وگاس رسما ساعاتی قبل از بازی، آنها خارج از زمین نیز با هم دیدار کردند.
به گزارش اسپورت، خوان لاپورتا رئیس بارسا، فلورنتینو پرز رییس رئال مادرید و آندره آ آنیلی مدیرعامل یوونتوس؛ همگی قبل از شروع مسابقه در هتل Four Seasons نان خوردند.
موضوع ملاقات آنها حدس و گمان است، اما پروژه از بین رفته سوپرلیگ چیزی است که هر سه آنها را بیشتر متحد می‌کند. آنها تنها باشگاه‌های باقی مانده‌ای هستند که حمایت و تمایل خود را برای پیشبرد این ایده ابراز کنند، حتی اگر برای مدتی پیشرفت‌هایی در این زمینه وجود داشته باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала