واکنش لاوروف به تلاش غرب برای ممنوعیت عکس گرفتن با او

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر Министар спољних послова Русије Сергеј Лавров
Министар спољних послова Русије Сергеј Лавров - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2022
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه تلاش غرب برای ممنوعیت عکس گرفتن با او را یک بدگمانی خواند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، تلاش نمایندگان غربی برای منع عکس گرفتن از شرکای روسیه با او و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را یک بدگمانی خواند.
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров перед началом третьего заседания московского формата консультаций по Афганистану. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2022
لاوروف: 70 کشتی خارجی در آبهای اوکراین بند مانده اند
لاوروف در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با سامح شکری، وزیر امور خارجه مصر، به اظهارات آنالنا بوربوک، وزیر امور خارجه آلمان مبنی بر اینکه طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به عنوان رئیس یکی از کشورهای عضو ناتو، "اجازه داده است با پوتین در تهران عکس بگیرد" استناد کرد و گفت: پیش از سفر وی به قاهره، نمایندگان ایالات متحده، فرانسه، آلمان، بریتانیای کبیر و اتحادیه اروپا تظاهراتی را در مقر اتحادیه کشورهای عربی انجام دادند.
وی افزود: این تظاهرات از دوستان عرب ما خواسته بود که اولاً محکوم کنند و ثانیاً مخالفت خود را با هرگونه اقدام روسیه اعلام کنند و به ویژه در این تظاهرات تأکید شد که شما نمی توانید هیچ سندی را با ما امضا کنید و نمی توانید انجام دهید.
لاوروف گفت: آنها چنین بدگمانی نسبت به این عکس ها دارند. این دیگر یک موضوع دیپلماسی نیست، این یک شاخه متفاوت از مطالعه بدن انسان است.
یادآوری می کنیم، که سرگئی لاوروف روز یکشنبه برای یک سفر کاری در قاهره به سر می برد. وی مورد استقبال عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر قرار گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала