انبار راکت‌های امریکایی هارپون در بندر اودسا منهدم شد

© Sputnik / Наталья Селиверстова /  مراجعه به بانک تصاویر Флаг на здании министерства обороны РФ на Фрунзенской набережной в Москве
Флаг на здании министерства обороны РФ на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروی دریایی روسیه یک کشتی نظامی اوکراینی و یک انبار راکت‌‌های امریکایی هارپون را در بندر اودسا با راکت‌‌های دوربرد بسیار دقیق منهدم کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: "راکت‌های دوربرد مستقر در دریا یک کشتی نظامی اوکراینی را در اسکله و یک انبار راکت‌های ضد کشتی هارپون که توسط ایالات متحده به کی‌یف ارسال شده بود را در قلمرو یک کارخانه کشتی سازی در بندر دریایی شهر اودسا منهدم کردند".
بر اساس اعلام وزارت دفاع روسیه، در نتیجه این حمله تاسیسات تولیدی شرکت تعمیر و نوسازی ساختار کشتی نیروهای دریایی اوکراین از کار افتاده است.
گفتنی است، روسیه بامداد روز 24 فبروری با صدور فرمان پوتین عملیات ویژه نظامی خود را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد. رئیس‌جمهور روسیه هدف از این عملیات را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" توصیف کرد.
وزارت دفاع روسیه تاکید کرده است که نیروهای مسلح روسیه تنها زیرساخت های نظامی اوکراین را مورد هدف قرار می دهد و غیرنظامیان را هیچ خطری تهدید نمی‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала