Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام واضح ژاوی برای دی‌یونگ؛ ستاره هالندی جایی در بارسا ندارد

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгрок команды FC Barcelona Френки де Йонг
Игрок команды FC Barcelona Френки де Йонг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2022
عضو شوید
ژاوی در پیامی که به فرانکی دی‌یونگ ستاره‌ی هالندی تیم‌اش فرستاده؛ امیدواری منچستریونایتد را به جذب این بازیکن بیشتر کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که منچستریونایتد به شدت شرایط جذب فرانکی دی‌یونگ را دنبال می‌کند حالا ژاوی با ارسال پیام جدید به ستاره‌اش؛ دروازه‌ی خروج را به روی هافبک‌اش در تابستان امسال باز کرد.
با این حال، از زمان پرداخت مبلغی برای این بازیکن پس از توافق اصولی، انتقال احتمالی او به لیگ برتر متوقف شد در حالی‌که هدف اصلی اریک تن هاگ در تابستان امسال است.
البته یونایتد در تابستان توانست تایرل مالاسیا، کریستین اریکسن و لیساندرو مارتینز را جذب کرده؛ ولی تن هاگ هنوز به تعقیب دی یونگ و یک دروازه‌بان ذخیره ادامه دهد.
دی‌یونگ که در تور آمریکا بارسا را همراهی می‌کند؛ یه یک بازیکن ذخیره بدل شده و این امر نشان دهنده‌ی آن است که ژاوی در مورد آینده‌ی او تصمیم گرفته است.
زمانی که از ژاوی در مومرد آینده دی یونگ پرسیده شد، سرمربی اسپانیایی گفت: "ما گفتگوهای خصوصی داشته‌ایم که بسیار مهم هستند و من در اینجا فاش نمی‌کنم. او یک بازیکن کلیدی است، اما بعد از آن وضعیت اقتصادی و بازی جوانمردانه مالی وجود دارد."
ژاوی افزود: "من برای کسی پیام نمی‌فرستم، او را به عنوان یک بازیکن بسیار دوست دارم. با بازی به عنوان مدافع میانی، او [دی یونگ] می‌تواند چیزهای زیادی به ما بدهد، او می‌تواند با آن موقعیت سازگار شود. ما می‌خواهیم که مدافع میانی توپ را توزیع کند و او این کار را به خوبی انجام می‌دهد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала