Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاپیتان شیاطین سرخ در آستانه دادگاهی شدن+ عکس

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر هری مگوایر
هری مگوایر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2022
عضو شوید
هری مگوایر کاپیتان تیم منچستریونایتد به دلیل پرونده‌ی از حمله‌اش به پولیس در یونان؛ به محکمه خواهد رفت.
به گزارش اسپوتنیک؛ هری‌ مگوایر کاپیتان تیم منچستریونایتد در حالی که در اردوی تیم‌اش به سر می‌برد اما سرانجام به دلیل داشتن پرونده‌ی حمله به پولیس در تعطیلات در یونان؛ تاریخ دادگاه دریافت خواهد کرد.
این مدافع انگلیسی طی چند هفته آینده احضاریه دادگاه را برای جلسه تجدید نظر دریافت خواهد نمود زیرا او در آگست 2020 به اتهام حمله به پولیس در میکونوس محکوم شده بود.
به گفته منابع پولیس یونان؛ دادگاه برای اواخر بهار یا اوایل تابستان سال آینده در جزیره سیروس که محل رسیدگی به درخواست تجدیدنظر است، تعیین خواهد کرد.
این بدان معناست که این بازیکن 27 ساله آزاد خواهد بود تا روی شروع فصل لیگ برتر یونایتد و جام جهانی قطر در نوامبر و دسامبر تمرکز کند.
اما این او را نزدیک به سه سال منتظر می‌گذارد تا نامش را بر سر این ماجرا که برادرش جو و خواهرش دیزی نیز درگیر آن بودند، پاک کند.

یک منبع تأیید کرد: "تاریخ تجدیدنظر او تعیین شده است. او قطعا در چند هفته آینده احضار خواهد شد و در آن تاریخ اخطار رسمی داده خواهد شد."

مگوایر که در ماه جون با همسرش فرن هاوکینز ازدواج کرد، به اتهام حمله به یک افسر پولیس؛ فحاشی، مقاومت در برابر دستگیری و تلاش برای رشوه خواری مجرم شناخته شد.
او ادعا کرد که پس از این‌که خواهرش دیزی توسط دو مرد مورد حمله قرار گرفت، توسط پولیس یونان مورد حمله قرار گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала