Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رومانو رد کرد؛ مقاصد احتمالی رونالدو شایعه است

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.07.2022
عضو شوید
خبرنگار مطرح دنیای فوتبال، خبرها و شایعات در خصوص مقاصد احتمالی فوق ستاره را رده کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو همچنان بر سر درخواست خود برای جدایی از منچستریونایتد مانده و مایل است به زودی این تیم را ترک کند.
این ستاره پرتگالی در آستانه شروع تمرینات پیش فصل به مدیران باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که قصد دارد از جمع آن‌ها جدا شود و حاضر نشد به همراه این تیم به تور پیش فصل نیز سفر کند.
از آن زمان تا امروز، بارها شایعات و خبرهایی درباره زمان رسمی جدا شدن او از شیاطین سرخ و تیم بعدی‌اش منتشر شد.
از باشگاه های چلسی و بایرن مونیخف از رئال مادرید، تا بارسلونا، اسپورتینگ لیسبون تا این اواخر اتلتیکو مادرید، در واقع روزی نیست که شایعه‌ای درباره رونالدو و مقصد احتمالی‌اش در تابستان امسال منتشر نشود.
در این میان، یکی از خبرها که جلب توجه کرد احتمال بازگشت ابرستاره پرتگالی به تیم سابقش در کشور خود، اسپورتینگ لیسبون بود. شایعه‌ای که در زمان مطرح شدنش در هفته‌های اخیر بعد از مدت کوتاهی به حاشیه رفت تا نام تیم‌های بزرگتر اروپایی مطرح شود.
اکنون فابیو رومانو، خبرنگار مطرح ایتالیایی هم به پخش شایعات در خصوص مقصد بعدی فوق ستاره پس از ترک منچستروینایتد واکنش نشان داد و گفت:
"در حال حاضر هیچ ارتباطی میان روونالدو و اسپورتنیگ وجود ندارد. این اخار جعل است. وضعیت رونالدو عملا همان وضعیت 20 روز پیش است. رونالدو می‌خواهد یونایتد را ترک کند و تن‌هاخ منتظر است تا فرصت دیدار او فراهم شود چون امیدوار است بتواند نظر کریستیانو را عوض کند."
گفتنی است که رونالدو تنها یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و در تابستان 2023 می‌تواند به صورت آزاد از آنها جدا شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала